کد خبر : 1982532 | 05 آذر 1402 ساعت 13:28 | 29.9K بازدید | 10 دیدگاه

شوک بزرگ: آرژانتین بدون سرمربی در کوپا آمه‌ریکا!

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، در مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا حاضر نخواهد شد.

شوک بزرگ: آرژانتین بدون سرمربی در کوپا آمه‌ریکا!

به گزارش "ورزش سه"، اسکالونی پس از پایان بازی تیم ملی آرژانتین در تیم ملی برزیل در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 تصمیمش برای کناره‌گیری از هدایت این را به‌صورت ناگهانی اعلام کرد. 

او پس از پیروزی تیمش در این بازی مدعی شد که این تیم نیاز به یک سرمربی با انرژی و اشتیاق زیاد دارد و بسیاری معتقد هستند که خستگی بیش از حد این مربی باعث شده که او تصمیم به ترک سمتش در تیم ملی آرژانتین بگیرد. 

بازیکنان آرژانتین که از این اتفاق بسیار ناراحت و شوکه به نظر می‌رسیدند مدعی شدند که تمام تلاش‌شان را برای منصرف کردن او به کار خواهند گرفت و همین باعث شد که هواداران این تیم به بازگشت اسکالونی امیدوار باشند. 

1957166

اما حالا TyC Sports خبر داده که اسکالونی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی آرژانتین قرار است در مراسم قرعه‌کشی کوپا آمه‌ریکا غایب باشند و این موضوع بار دیگر باعث نگرانی و ناراحتی هواداران این تیم شده است. 

حالا گفته می‌شود که به زودی جلسه‌ای بین تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، و اسکالونی پیش از پایان سال جاری میلادی برگزار خواهد شد تا شرایط این تیم مشخص شود و تصمیم‌گیری نهایی درباره ادامه حضور یا جدایی این مربی از تیم ملی کشورش انجام شود. 

دیدگاه‌ها