کد خبر : 1982534 | 05 آذر 1402 ساعت 13:46 | 11.2K بازدید | 2 دیدگاه

ذوب‌آهن حریف مورد علاقه مدافع استقلال:

اروین و آرمین، خطرنا‌ترین شکارچی‌های تمساح!

آرمین سهرابیان با گلی که دیروز مقابل ذوب‌آهن به ثمر رساند خاطره بازی آسیایی و درخشش در آن مسابقه را زنده کرد.

اروین و آرمین، خطرنا‌ترین شکارچی‌های تمساح!

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان مدافع چپ پای استقلال گل زیبایی به ثمر رساند تا بار دیگر با پیراهن آبی مقابل گاندوها عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

25 اردیبهشت 1397، استقلال و ذوب‌آهن در بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند و در حالی که ذوبی ها بازی رفت را یک بر صفر پیروز شده بودند، استقلال در دقیقه 10 با نفوذ سهرابیان از سمت چپ صاحب پنالتی شد تا مامه تیام خیلی زود شرایط را به سود استقلال کند.

در آن مسابقه سهرابیان در پست دفاع چپ برای استقلال به میدان رفت و تجربه کم و سن پایینی که داشت یکی از ستاره‌های استقلال در آن بازی آسیایی معروف بود، او در کارهای دفاعی به خوبی مقابل سیدمحمد حسینی و گاها مرتضی تبریزی قرار گرفت و فرصت نفوذ از جناحین را از ذوبی‌ها گرفت.

حالا بیش از 5 سال از آن مسابقه گذشته است و در یک مسابقه لیگ برتری سهرابیان بار دیگر با پیراهن استقلال مقابل ذوبی ها خوش درخشید و سوپرگل جذابی به ثمر رساند که اگر کمی خوش‌شانس تر بود و استقلال می‌توانست از تک گل خود دفاع کند، تاثیر گل او در طول فصل بیشتر هم مشخص می‌شد.

با عملکردی که این مدافع خوش استیل استقلال در بازی عصر دیروز به نمایش گذاشت می‌توان گفت ذوب آهن حریف مورد علاقه آرمین است، او شکارچی تمساح است و مقابل آن‌ها خطرناک‌تر از همیشه تشابه نام اروین شکارچی معروف استرالیایی که به شکارچی تمساح معروف بود با نام آرمین اتفاقی باشد، اما یک وجه اشتراک دارند، هر دو آن‌ها مقابل گاندوها بی‌باک و سیری‌ناپذیرند.

دیدگاه‌ها