کد خبر : 1982558 | 06 آذر 1402 ساعت 13:33 | 57.8K بازدید | 57 دیدگاه

فیگور آرنولد مقابل تماشاگران استقلال (عکس)

مجید علیاری در صحنه گل استقلال موثر ظاهر شد و مثل یک گلزن هم خوشحالی کرد.

فیگور آرنولد مقابل تماشاگران استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه گل تساوی ذوب‌آهن به استقلال با یک گل به خودی ثبت شد اما حرکت منجر به گل یکی از زیباترین گل‌های این فصل ذوب‌آهن را رقم زد که می‌توانست نام مجید علیاری را به عنوان گلزن ثبت کند. با این حال علیاری که از این گل بسیار خوشحال بود، به سمت تماشاگران رفت و در مقابل سکوهای تیم میهمان، ژست جالبی هم گرفت و در ادامه سایر بازیکنان هم به او ملحق شدند.

علیاری که این فصل به ذوب‌آهن پیوسته و جزو بازیکنان موثر تیم محمد ربیعی بوده، فصل گذشته را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد اما حالا تبدیل به چهره درخشان ذوب‌آهن شده است. او در مدتی که پیراهن مس رفسنجان را برتن کرد، موردعلاقه‌ترین بازیکن محمد ربیعی بود و در خط حمله این تیم نیز عملکرد خوبی داشت.

1958754

نکته جالب در مورد علیاری این است که او در مس رفسنجان هم شاگرد محمد ربیعی بود و سه فصل بسیار خوب را در این تیم سپری کرد و موفق شد با مثلث گادوین منشا و محسن آذرباد، خط حمله آتشین مسی‌ها را بسازد. در فصل اول 7 گل برای مس، باعث شد تا این بازیکن در زمره برترین مهاجمان فصل فوتبال ایران قرار بگیرد.

این در حالی است که فصل گذشته زمانی که او پیشنهاد وسوسه‌برانگیز فولاد را در جیب خود داشت، محمد ربیعی به مسئولان مس تاکید کرد که هرطور شده او را حفظ کنند و حتی حاضر است برای تمدید با علیاری، قید سایر خریدهای خود را بزند اما پیشنهاد فولاد به شکلی بود که مس رفسنجان نتوانست علیاری را در این تیم نگه دارد.

1958755

با این وجود مصدومیت سخت علیاری در ابتدای فصلی که با دو گل برای فولاد آغاز شده بود، باعث شد تا این بازیکن فصل را از دست بدهد و نتواند عملکرد موردنظر را نشان دهد. حالا او در بازگشت به تیم محمد ربیعی و البته با پیراهنی متفاوت، دوباره درخشش خود را آغاز کرده و در بازی با استقلال هم موثر بود.

او حالا بعد از یک وقفه نسبتا طولانی دوباره در سطح اول فوتبال ایران می‌درخشد و احتمالا این بار مثلث او با سجاد آشوری و سعید باقرپسند قرار است یک تیم جذاب هجومی را به فوتبال ایران معرفی کند.

1958756

دیدگاه‌ها