کد خبر : 1982691 | 05 آذر 1402 ساعت 23:27 | 32.4K بازدید | 14 دیدگاه

کاپیتان یونایتد حال ستاره گلزن تیمش را گرفت!

برونو فرناندز، کاپیتان یونایتد، بعد از پیروزی تیمش مقابل اورتون، به شوخی به الخاندرو گارناچو گفت که لیاقت جایزه بهترین بازیکن میدان را نداشته است.

کاپیتان یونایتد حال ستاره گلزن تیمش را گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم منچستریونایتد، در اولین بازی بعد از تعطیلات فیفادی برای بازی‌های ملی در گودیسون پارک میهمان اورتون بود. این تیم برای برداشته شدن فشارها نیاز به پیروزی خارج از خانه مقابل اورتون داشت که به تازگی با کسر 10 امتیاز جریمه مواجه شده و حال و روز خوبی ندارد. گارناچو در دقیقه سوم بازی با یک سوپرگل با ضربه قیچی برگردان که کاندیدای یکی از بهترین گل‌های فصل خواهد بود، موفق شد به موقع تیمش را پیش بیاندازد تا یونایتد با خونسردی به ادامه بازی بپردازد و در نهایت این بازی را با نتیجه 3-0 پیروز شود.

1959041

گارناچو بعد از این پیروزی شیرین، جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد. او در مصاحبه بعد از بازی گفت که در ابتدا حتی متوجه نشد که گلزنی کرده است. در هنگام مصاحبه بعد از بازی، برونو به او ملحق شد و گزارشگر از خواست که جایزه بهترین بازیکن زمین را به ستاره گلزن تیمش اهدا کند که برونو به شوخی پاسخ داد: "مشکلی نیست، اما راستش فکر نمی‌کنم که این جایزه حق او باشد!"

جدای از شوخی برونو، سایت گل به آندره اونانا به خاطر عملکرد درخشانش، به خصوص یک دبل سیو در نیمه اول و خود برونو فرناندز امتیاز بالاتری داده است و به نظر می‌رسد این جایزه به دلیل زیبایی بیش از اندازه گل زودهنگام ستاره 19 ساله آرژانتینی به او اهدا شده باشد.

دیدگاه‌ها