کد خبر : 1982703 | 06 آذر 1402 ساعت 00:07 | 31.2K بازدید | 4 دیدگاه

بازی اول با رئال: این پیراهن را همیشه نگه می‌دارم!

گونسالو گارسیا، هافبک رئال مادرید، بعد از اولین بازی برای تیم بزرگسالان گفت که می‌خواهد پیراهن این بازی را یادگاری نگه دارد.

بازی اول با رئال: این پیراهن را همیشه نگه می‌دارم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم رئال مادرید در درهفته چهاردهم لالیگا در اولین بازی بعد از تعطیلات فیفادی به مصاف کادیز رفت. این تیم برای حفظ فشار روی تیم صدرنشین خیرونا، نیاز به یک پیروزی خارج از خانه داشت که با درخشش رودریگو و جود بلینگام به آن دست پیدا کرد و کادیز را 3-0 شکست داد و موقتا به صدر رفت. آنچلوتی بعد از اینکه تیمش 3-0 پیش افتاد دست به تعویض گلزنان تیمش برای استراحت بیشتر زد.

1959060

این باعث شد موقعیت به بازیکن جوان آکادمی رئال برسد تا اولین بازی خود را با تیم اصلی انجام دهد. گارسیا 19 ساله به جای رودریگو زننده دو گل رئال به میدان رفت و موفق شد در 20 دقیقه بازی خوبی به نمایش بگذارد و یک ضربه را هم به سمت چهارچوب بفرستد. او بعد از این بازی در مورد اینکه چقدر روز خاصی داشته است صحبت کرد: "من از کودکی طرفدار رئال مادرید بودم. من این پیراهن را که امروز پوشیدم نگه خواهم داشت و از همه هم تیمی‌هایی که امروز کنارشان بودم می‌خواهم که آن را امضا کنند. این یک لحظه خاص و رویایی است."

دیدگاه‌ها