کد خبر : 1982706 | 06 آذر 1402 ساعت 00:21 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

سینر پیروزی مقابل جوکوویچ را حیف نکرد!

تیم ایتالیا با درخشش یانیک سینر در فینال دیویس کاپ موفق شد استرالیا را شکست دهد و به اولین قهرمانی خود برسد.

سینر پیروزی مقابل جوکوویچ را حیف نکرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ایتالیا به رهبری یانیک سینر، دیروز موفق شد در حالی که سه‌بار فقط یک امتیاز با حذف فاصله داشت، توسط سینر مقابل نواک جوکوویچ به پیروزی برسد در ادامه هم این تیم با رهبری او بازی دو نفره را پیروز شد و در عین ناباوری به فینال در مالاگای اسپانیا رسید.

امشب تیم ایتالیا به مصاف استرالیا رفت، جایی که سینر باید با الکس دی مینور، نفر اول تنیس استرالیا رو به رو می‌شد. سینر این ستاره استرالیایی را در فینال مسترز کانادا تابستان امسال شکست داده بود. بعد از پیروزی متئو آرنالدی در بازی اول برای ایتالیا، سینر با اعتماد به نفس از شاهکاری که دیروز مقابل جوکوویچ رقم زده بود به میدان رفت و با ارائه بازی یک سر و گردن بالاتر از دی مینور موفق شد 6-0 و 6-3 این بازیکن را شکست دهد و ایتالیا را به اولین قهرمانی دیویس کاپ برساند و فصل خوب خودش را به بهترین شکل کامل کند.

1959063

سینر در نیمه دوم سال بعد از جوکوویچ بهترین بازیکن تور مردان بوده است و همه چشم انتظار اوپن استرالیا و رویارویی مجدد این بازیکن با جوکوویچ و کارلوس آلکاراس هستند. این ستاره تا کنون در ارائه بازی کامل در گرند اسلم‌ها کمی ضعیف ظاهر شده است.

دیدگاه‌ها