کد خبر : 1982707 | 06 آذر 1402 ساعت 00:31 | 22K بازدید | 3 دیدگاه

حمله ستاره رئال به داور: من به تو بی‌احترامی نکردم!

در یکی از صحنه‌های بازی امشب رئال-کادیز، لوکا مودریچ، ستاره مادریدی‌ها، شدیداً به داور اعتراض کرد.

حمله ستاره رئال به داور: من به تو بی‌احترامی نکردم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب با عملکردی عالی موفق شد کادیز را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد تا به صدر جدول برود و منتظر بازی فرداشب خیرونا برابر اتلتیک بیلبائو باشد.

لوکا مودریچ با توجه به مصدومیت ادواردو کاماوینگا و اورلین شوامنی در ترکیب اولیه رئال مادرید قرار گرفت تا نشان دهد همچنان می‌تواند در خط هافبک تیمش بدرخشد.

او که عملکردی عالی را ثبت کرد، موفق شد پاس گل دوم تیمش را هم بدهد. اگر چه چند دقیقه بعد از این پاس گل، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از بازی خارج شد و دنیل سبایوس به جای او به بازی رفت.

1959067

اما صحنه‌های برجسته او در این بازی، فقط پاس گل و مصدومیتش نبودند. او در لحظه‌ای از بازی شروع به جر و بحث با داور کرد. در یک صحنه‌ای، داور خطای مودریچ را بر روی بازیکن کادیز گرفت و هافبک رئال به این تصمیم اعتراض کرد که با واکنش و تذکر شدید داور مواجه شد.

رسانه‌ها موفق شدند بخشی از حرف‌های مودریچ را لب‌خوانی کنند. او به داور می‌گوید: «من هیچ بحثی نکرده‌ام اما شما با من اینطور رفتار می‌کنید؟ من سه بار به شما اعتراض کردم اما هیچوقت بی‌احترامی نکردم و با این وجود باز هم نمی‌توانم صحبت کنم؟»

دیدگاه‌ها