کد خبر : 1982711 | 06 آذر 1402 ساعت 00:40 | 9.7K بازدید | 3 دیدگاه

کاپیتان یونایتد: رشفورد به این پنالتی نیاز داشت

برونو فرناندز با روحیه دادن به مارکوس رشفورد اعلام کرد با دادن ضربه پنالتی مقابل اورتون به این بازیکن خواستار افزایش اعتماد به نفس او بود.

کاپیتان یونایتد: رشفورد به این پنالتی نیاز داشت

به گزارش "ورزش سه"، در جریان برد 3-0 منچستریونایتد مقابل اورتون، برونو فرناندز به مارکوس رشفورد اجازه داد پنالتی بزند و دومین گل این تیم به نام مهاجم انگلیسی ثبت شد. فرناندز تایید می‌کند که به گمان او هم تیمی‌اش به این گل نیاز داشت.

رشفورد که اوایل امسال قراردادی 5 ساله با یونایتد امضا کرد، شروع سختی را در این فصل پشت سر گذاشت و قبل از بازی امشب در گودیسون پارک، یک گل به ثمر رسانده بود و 3 پاس گل ارسال کرد.

1959077

برونو فرناندز، کاپیتان 29 ساله یونایتد، در دقیقه 56 بازی پس از خطای اشلی یانگ روی آنتونی مارسیال، به رشفورد 26 ساله اجازه داد تا پنالتی بزند.

برونو فرناندز پس از بازی درمورد تصمیمش به اسکای اسپورت گفت: "احساس کردم که مارکوس به کمی اعتماد به نفس و همچنین به این گل نیاز دارد. مارکوس هم یک پنالتی‌زن خوب است و می‌دانستم که آن را به گل تبدیل می‌کند. مارکوس این کار را عالی انجام داد. مهاجمان و وینگرها می‌خواهند گل بزنند. آن‌ها باید گل بزنند. این بخشی از بازی آنهاست و به عنوان بازیکن به اعتماد  به نفس شما کمک می‌کند.

او با تمجید از هم تیمی خود اضافه کرد: "گاهی اوقات برای بازگرداندن اعتماد به نفس خود به چنین فرصت‌هایی نیاز دارید. مارکوس برای ما عالی کار کرد. او فصل گذشته شگفت انگیز بود، بنابراین انتظارات همه از او در این فصل بسیار بالاتر بود. او دوباره به روند خوبش برمی‌گردد و همه خواهند گفت که او دوباره در سطح یک بازیکن با کلاس جهانی است."

دیدگاه‌ها