کد خبر : 1982754 | 06 آذر 1402 ساعت 10:28 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

صفر تا صد هفته هفتم سری‌آ: تلخ برای ایرانی‌ها

هفته هفتم سوپرلگا ایتالیا، میلانو، ترنتینو، پروجا، لوبه و مونزا پیروز شدند.

صفر تا صد هفته هفتم سری‌آ: تلخ برای ایرانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در دیدارهای هفته هفتم سوپرلیگای ایتالیا میلانو و ترنتینو در زمین خانگی خود به پیروزی‌های خوبی دست یافتند، در حالی‌که پروجا در خانه ورونا پیروز شد، لوبه نیز موفق شد تیم تارانتو را در یک ست هیجان‌انگیز شکست دهد و مونزا نیز به موفقیت مشابهی در برابر پیاچنزا دست یافت.

ترنتینو با برتری 3-0 بر فارمیتالیا کاتانیا‌ در غیاب جواد معنوی‌نژاد، با 19 امتیازی کمیل ریچلیکی، به روند شکست ناپذیری خود ادامه داد. بازی در کم‌تر از یک ساعت به پایان رسید و اولین برد خانگی 3-0 ترنتینو در فصل را رقم زد. در یکی دیگر از بازی‌ها پروجا با شکست 3-0 ورونا، رتبه خود را در جدول رده‌بندی حفظ کرد. اوله پلوتنیتسکی با 14 امتیاز، نقش مهمی در پیروزی پروجا در خانه ورونا داشت. لوبه در یک مسابقه پرتنش با نتیجه 3-2 تارانتو را شکست داد. آدیس لاگومژیای ترک 25 امتیاز برای لوبه به‌دست آورد.

آلیانز میلانو همچنین موفق شد با نتیجه 3-0 مقابل پادووا پیروز شود و آگوستین لوزر با ارزش‌ترین بازیکن میدان شد. مونزا نیز در یک مسابقه ماراتن‌گونه مقابل پیاچنزا پیروز شد و اریک لوپکی کانادایی با کسب 21 امتیاز عنوان ارزشمندترین بازیکن میدان را به‌دست آورد.

همچنین در دیگر مسابقه‌ای که دو شب پیش برگزار شد، چیسترنا والی با نتیجه 1-3 برابر مودنا شکست خورد، جایی که عملکرد داویسکیبا برای مودنا برجسته بود و عنوان MVP را برای او به ارمغان آورد.

دیدگاه‌ها