کد خبر : 1982869 | 06 آذر 1402 ساعت 17:11 | 6.6K بازدید | 17 دیدگاه

پیولی: میلانی‌ها از دیوار زرد ترسناک‌تر هستند

استفانو پیولی معتقد است هواداران میلان در بازی مقابل دورتموند، شب سختی را برای زردپوشان رقم خواهند زد و همچنین تیمش نیز اهمیت بازی را می‌داند و برای برد تلاش خواهد کرد.

پیولی: میلانی‌ها از دیوار زرد ترسناک‌تر هستند

به گزارش "ورزش سه"، میلان در هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز، میزبان بروسیا دورتموند است. آنها در صورت شکست در این بازی، ممکن است شانس صعود به دور حذفی را از دست بدهند. استفانو پیولی در نشست خبری این بازی حساس حاضر شد و نظراتش را با خبرنگاران به اشتراک گذاشت.

جزئیات لیگ قهرمانان اروپا؟
ما بازی مهمی را در پیش داریم. می‌توانید از اصطلاح نقطه عطف برای این گروه استفاده کنید. آنها تیم قدرتمندی هستند، اما ممکن است مشکلاتی داشته باشند، بنابراین ما باید هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم تا پیروز شویم.

جو سن‌سیرو؟
فقط یک چیز می‌گویم؛ ما دیوار زرد را می‌شناختیم، اما آنها سن‌سیرو در لیگ قهرمانان را نمی‌شناسند. ما می‌دانیم و مطمئن هستیم هواداران فرداشب به ما کمک خواهند کرد. آنها قرار است نشان دهند از دیوار زرد ترسناک‌تر هستند.

1959275

الگو قرار دادن بازی با پی‌اس‌جی؟
ما خوب بازی کردیم. ولی این کار را نمی‌کنیم. دورتموند با پی‌اس‌جی متفاوت است و نقاط ضعف و قدرت دیگری دارد.

شرایط تئو هرناندز؟
وقتی در بسیاری از بازی‌ها برنده نشویم، همه مورد انتقاد قرار می‌گیرند. او هم مستثنی نیست. او ویژگی‌هایی دارد که همیشه بازی‌های عالی‌ای انجام می‌دهد. در فرم خوبی به سر می‌برد و مطمئنم به تیم کمک خواهد کرد.

وضعیت تیم؟
تیم اهمیت بازی فردا را می‌داند. ما هر کاری خواهیم کرد که پیروز شویم. بازیکنان می‌دانند باید چه کار کنند و به آنها اعتماد دارم.

دیدگاه‌ها