کد خبر : 1982885 | 06 آذر 1402 ساعت 18:46 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

پرونده هفته ششم با صدرنشینی مس بسته شد

معرفی برنده بازی بزرگ هفته لیگ هندبال

با پایان مسابقات هفته ششم لیگ برتر مس با شکست قهرمان فصل پیش به روند پیروزی‌های خود ادامه داد.

معرفی برنده بازی بزرگ هفته لیگ هندبال

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز از هفته ششم لیگ برتر هندبال 5 دیدار برگزار شد که طی آن صنعت مس کرمان با شکست سپاهان اصفهان همچنان صدرنشین باقی ماند، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون شکست هفته پیش مقابل مس را جبران کرد، گیتی پسند و پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد نیز حریفان خود را شکست دادند و گچساران مقابل پیکان متوقف شد.

در حساس‌ترین بازی هفته ششم صنعت مس کرمان، صدرنشین لیگ برتر، میزبان فولاد سپاهان اصفهان بود که در یک بازی جذاب و تماشایی توانست مهمان قدر خود را 26-27 با شکست بدرقه کند تا همچنان بدون شکست در صدر جدول رده‌بندی لیگ باقی بماند. در این دیدار حساس و پایاپای، نتیجه بسیار نزدیک دنبال می‌شد و مس که در نیمه دوم عقب افتاده بود، در دقایق پایانی توانست اختلاف را نزدیک کند و در پایان با اختلاف یک گل برنده این دیدار شود.

1959304

در دیگر دیدار حساس هفته ششم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که به طبس رفته بود، توانست با دست پر به کازرون برگردد. در نیمه اول این دیدار که برگ برنده آن خط دفاع و دروازه‌بان‌های دو تیم بودند، به ندرت توپی از خط دروازه‌ها گذشت، طوری که نتیجه در این نیمه 7-8 به سود شاملی ثبت شد. این روند در نیمه دوم نیز ادامه یافت و در پایان این شهید شاملی کازرون بود که توانست با نتیجه 16-19 برنده این دیدار شود.

پلیمر خلیج‌فارس خرم آباد نیز که میزبان سپاهان نوین بود، کار سختی برای ثبت پنجمین برد خود نداشت و توانست در یک بازی برتر با نتیجه 22-33 حریف خود را شکست دهد.

1959305

گیتی پسند نیز که میزبان پرواز هوانیروز بود، توانست در یک بازی نزدیک تیم هم‌استانی خود را 35 بر 32 شکست دهد تا با 11 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ قرار گیرد.

1959306

در آخرین دیدار امروز نفت و گاز گچساران مهمان پیکان سبزوار بود که هر دو تیم در پایان 60 دقیقه بازی جذاب و نفسگیر به تساوی 25-25 رضایت دادند.
دیدار فرازبام خائیز دهدشت با آلومینیوم اراک با توافق دو تیم و با موافقت فدراسیون هندبال به زمان دیگری موکول شد.

نتایج کامل دیدارهای هفته ششم به این شرح است:

پیکان خراسان 25 – 25 نفت و گاز گچساران 
صنعت مس کرمان 27- 26 فولاد سپاهان اصفهان
گیتی پسند اصفهان 35 – 32 پرواز هوانیروز اصفهان 
زغال سنگ طبس 16 – 19 نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
پلیمر خلیج فارس خرم آباد 33 – 22 سپاهان نوین اصفهان

با این نتایج صنعت مس کرمان با شش برد از 6 بازی خود با 12 امتیاز صدرنشین لیگ باقی ماند، گیتی پسند اصفهان با 11 و پلیمر خلیج فارس خرم آباد نیز با 10 در رده دوم و سوم لیگ قرار گرفتند.
زغال سنگ طبس با 9 و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با 8 و یک بازی کمتر و فولاد سپاهان اصفهان با 7 امتیاز  بر پله‌های چهارم تا ششم ایستادند.
نفت و گاز گچساران با 6، پیکان خراسان با 3، پرواز هوانیروز با 2 و تیم‌های فرازبام خائیز دهدشت، آلومینیوم اراک و سپاهان نوین بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

دیدگاه‌ها