کد خبر : 1983025 | 07 آذر 1402 ساعت 01:27 | 25.3K بازدید | 48 دیدگاه

رفیق طارمی از میلاد سورگی خوشحال‌تر بود؛

مشت گره‌کرده اوتاویو بعد از تساوی با پرسپولیس!

حرکت اوتاویو بعد از شنیدن سوت پایان بازی پرسپولیس یعنی سرخ‌ها کار خود را درست انجام داده‌اند.

مشت گره‌کرده اوتاویو بعد از تساوی با پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی که در سید یک قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و انتظار قرعه‌ای متناسب برای صعود را می‌کشید اما با توجه به حضور النصر در پلی‌آف و صعود آنها به عنوان تیم چهارم، پرسپولیس با قرعه مرگ مواجه شد.

قرمزها در مدت اخیر با مشکلات ریز و درشتی دست و پنجه نرم می‌کردند. از محرومیت تماشاگران در بازی خانگی با النصر گرفته تا چمن آزادی، مصدومیت‌های سنگین و البته ویروس سرماخوردگی. با این حال پرسپولیس مقابل تیم کهکشانی النصر نیز پا پس نکشید.

1959559

النصری‌ها مقابل پرسپولیس از پنج سهمیه خارجی خود استفاده کرده بودند که اوتاویو، بازیکن سابق پورتو جلوتر از مانه، بروزوویچ، لاپورت و رونالدو به عنوان برترین بازیکن زمین شناخته شد.

این وینگر سرعتی بارها در مصاف‌های تن به تن با پرسپولیسی‌ها نقش بر زمین شده بود و با این حال نمایش خوبی داشت. اما نکته مهم در خصوص او، مشت گره کرده و خوشحالی‌اش از کسب تساوی خانگی مقابل پرسپولیس بود.

1959560

النصری‌ها در این بازی به خصوص در نیمه اول بسیار تحت فشار بودند و با ده نفره شدن حتی می‌توانستند خود را در قامت تیم بازنده هم ببیند. وقتی در دقیقه ۶+۹۰ اوتاویو کنار خط صاحب بود و سوت پایان را شنید. توپ را برداشت و با مشتی گره کرده خوشحالی خود را از بازنده نشدن النصر نشان داد.

این درحالی است که در یک قدمی او، میلاد سورگی جوان که بازیکن تعویضی یحیی گل‌محمدی بود واکنشش به سوت پایان نگاه به آسمان و یک نفس عمیق بود؛ آن هم بی‌توجه به تعداد زیاد ستاره‌های حاضر در زمین!

1959562

با این حال واکنش اوتاویو پس از سوت پایان با آنچه در کنفرانس خبری گفت تفاوت داشت و او النصر را قاطعانه شایسته پیروزی می‌دانست. او گفت: "مایلم به شما یادآوری کنم که ما به عنوان صدرنشین گروه خود به دور بعد راه یافتیم و این مهمترین چیز است. اگر هم قرار بود تیمی در دیدار امروز برنده می‌شد، آن تیم النصر بود. ما امروز شایسته پیروزی بودیم."

این تساوی ارزشمند برای پرسپولیس درحالی به دست آمد که شاید بسیاری تصور می‌کردند النصر پرستاره در خانه دنبال برتری پرگل می‌گردد.

1959561

دیدگاه‌ها