کد خبر : 1983083 | 07 آذر 1402 ساعت 11:44 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

حواشی برکناری شبانه یک رئیس فدراسیون

بعد از انتشار برخی تصاویر از مسابقات دوومیدانی بانوان ناشنوایان آسیا-اقیانوسیه در تهران، رئیس فدراسیون ناشنوایان به صورت شبانه برکنار شد.

حواشی برکناری شبانه یک رئیس فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، دیروز و در جریان مسابقات قهرمانی دوومیدانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه ورزشکاران خارجی با لباس نامتعارف مسابقه دادند و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی حاشیه‌های زیادی را به وجود آورد.

در همین راستا وزیر ورزش و جوانان در یک واکنش سریع به صورت شبانه رای به برکناری تیشه گران، رئیس فدراسیون ناشنوایان داد، در حالی که مسابقات در جریان بود!

رئیس فدراسیون ناشنوایان که روز گذشته این اتفاق را کار حاشیه سازان خوانده و سپس عذرخواهی کرده بود، امروز در مصاحبه خود با ایسنا، برکناری‌اش را غیرقانونی خوانده است: "مگر می‌شود بدون مجوز وزارت ورزش و جوانان مسابقاتی را برگزار کرد. من از وزارت مجوز داشتم و در جریان برگزاری مسابقات نیز حراست وزارت ورزش در هر دو بخش زنان و مردان حضور داشتند و مشکلی برای برگزاری نداشتیم. برکناری من از سوی وزارت ورزش و جوانان قانونی نیست و وزیر ورزش در این زمینه عجله کرد. در خصوص برکناری من باید مجمع فوق‌العاده تشکیل شود و آنها تصمیم بگیرند که من باشم یا خیر. وزیر نباید بدون این که من را صدا بزند و علت را جویا شود، حکم برکناری بدهد."

حالا باید دید طی روزهای آینده حواشی این فدراسیون و حکم برکناری تیشه گران به کجا خواهد رسید. البته که علیرضا خسروی از سوی کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون ناشنوایان معرفی شده است.

دیدگاه‌ها