کد خبر : 1983088 | 07 آذر 1402 ساعت 11:59 | 29.2K بازدید | 34 دیدگاه

از اخراج سرلک تا پنالتی بازی برگشت

رونالدو برای پرسپولیس جبران کرد!

کریستیانو رونالدو فوق ستاره محبوب النصر با حرکت جالب خود مبنی بر اینکه به داور چینی تاکید کرد خطای پنالتی رویش اتفاق نیفتاده موجی از تحسین اهالی فوتبال در کل دنیا را برانگیخت.

رونالدو برای پرسپولیس جبران کرد!

به گزارش ورزش سه، اتفاقی که در دقیقه دوم بازی النصرپرسپولیس رخ داد از آن صحنه‌هایی بود که می‌تواند تا مدت‌ها در ذهن علاقمندان و هواداران این تیم بماند و البته برای دوستداران رونالدو که اتفاقا طرفدار پرسپولیس هم هستند یک خاطره جذاب خواهد شد.

با این حال بد نیست برای یادآوری به بازی رفت پرسپولیس مقابل النصر اشاره کنیم که در آن مسابقه داور ازبک تحت تاثیر صحبت‌های این فوق ستاره به میلاد سرلک اخطار داد و باعث اخراجش شد. به گفته بازیکنان پرسپولیس از جمله بیرانوند و کنعانی زادگان در بین دو نیمه بازی رفت پرسپولیس – النصر رونالدو به داور ازبک آن مسابقه در تونل منتهی به رختکن گفته بود بازیکنان پرسپولیس دنبال زدن مچ پای او و مصدومیتش هستند.

1959628

همین مسئله تاثیر خودش را روی ذهن داور مسابقه گذاشت و با اولین خطای سرلک در نیمه دوم که شاید مستحق دریافت کارت زرد هم نبود داور شماره 10 پرسپولیس را جریمه کرد و پرسپولیس ده نفره شد.

با این حساب با اتفاقی که در بازی برگشت رخ داد رونالدو برای پرسپولیس جبران کرد و البته شاید به زعم افشین پیروانی خودش با در نظر گرفتن اینکه کمک داور ویدئویی پنالتی را  قطعا رد می‌کند، به نوعی پیش دستی کرد تا به خاطر شبیه سازی اخطار نگیرد.

دیدگاه‌ها