کد خبر : 1983111 | 07 آذر 1402 ساعت 12:58 | 20.1K بازدید | 7 دیدگاه

فداکاری ستاره یونایتد: استوک رونالدو برای تو!

الخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد، کفش خاطره‌انگیزی که با آن گل تماشایی برابر اورتون را ثمر رساند به هوادار خردسالی اهدا کرد.

فداکاری ستاره یونایتد: استوک رونالدو برای تو!

به گزارش "ورزش سه"، گارناچو در جریان دیدار منچستریونایتد برابر اورتون عملکردی درخشان داشت و موفق شد در دقیقه سه گلی تماشایی و فوق العاده را با ضربه برگردان به ثمر برساند. 

بسیاری از هواداران منچستریونایتد و کارشناسان از عملکرد درخشان این بازیکن در این دیدار تقدیر کردند اما موضوعی جنجالی توجه بسیاری را به خود جلب کرد مربوط به کفش این بازیکن بود که بار دیگر علاقه او به کریسیتانو رونالدو را نشان می‌داد. 

این ستاره آرژانتینی استوکی در این بازی به پا داشت که مربوط به همکاری رونالدو با شرکت نایکی بود و همین باعث شد که بسیاری از هواداران رونالدو هم نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهند. 

اما حالا ویدیویی منتشر شده که نشان می‌دهد گارناچو پس از پایان این بازی تصمیم گرفته است که این کفش را به یکی از هواداران خردسال منچستریونایتد هدیه بدهد. 

1959668

این هوادار یک روز پس از این بازی موفق به دیدار با این بازیکن در ماشینش می‌شود و به او می‌گوید گلی که به ثمر رساند بهترین گلی بوده که او در عمرش دیده است و از او به خاطر این گل تشکر می‌کند. 

همین باعث می‌شود که این بازیکن به شدت احساساتی شود و کفش‌هایش را به این هوادار اهدا کند. او پس از این که این هدیه را گرفت در حالی که از شدت خوشحالی اشک می‌ریخت گفت: «من واقعا خوشحال هستم.»

دیدگاه‌ها