کد خبر : 1983117 | 07 آذر 1402 ساعت 13:25 | 7.8K بازدید | 1 دیدگاه

نمایش آمادگی قبل از الهلال با محرومیت (عکس)

مدافع جوان نساجی به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل مومبای سیتی هند به زمین برود.

نمایش آمادگی قبل از الهلال با محرومیت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سید مهدی رحمتی در شرایطی امشب پنجمین مسابقه خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل مومبای سیتی هند برگزار می‌کنند که امیرمحمد هوشمند و صالح حردانی را به دلیل محرومیت انضباطی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در اختیار ندارند و نمی‌توانند از این دو مدافع میانی و کناری بهره ببرند.

امیرمحمد هوشمند که در نخستین مسابقه آسیایی نساجی ایران مقابل مومبای سیتی هند نمایش درخشانی در خط دفاعی داشت و برای بسته ماندن دروازه تیمش مطمئن و تاثیرگذار بود، در دومین بازی برابر الهلال عربستان پس از درگیری با سلمان الفرج کارت قرمز مستقیم گرفت و سپس محرومیت غیرمنتظره و سه جلسه‌ای ای‌اف‌سی را متحمل شد.

هوشمند که در فصل جاری لیگ برتر یکی از مهره‌های ثابت نساجی مازندران بوده، برای سومین دیدار پیاپی امشب هم در لیگ قهرمانان آسیا جزو فهرست تیمش برابر مومبای سیتی هند قرار نمی‌گیرد و ممکن است عدم حضورش نساجی را دچار مشکل کند.

هوشمند که پس از سه سال موفق در آلومینیوم اراک به نساجی مازندران رفته، امیدوار است با سپری کردن آخرین جلسه محرومیت برابر مومبای سیتی هند دوباره بازگشت موفقی به خط دفاعی تیمش داشته باشد و هفته آینده مجددا مقابل الهلال عربستان به میدان برود.

1959675

دیدگاه‌ها