کد خبر : 1983121 | 07 آذر 1402 ساعت 13:41 | 32.1K بازدید | 51 دیدگاه

داور له کردن پای ریگی را ندید

بروزوویچ هم باید اخراج می‌شد

اخراج زودهنگام بازیکن النصر و برگرداندن پنالتی النصر توسط کمک داور ویدئویی باعث شد تا سوت‌های داور چینی به سمت میزبان پرسپولیس چرخش داشته باشد.

بروزوویچ هم باید اخراج می‌شد

به گزارش ورزش سه، در شرایطی النصر با اخراج مستقیم علی لاجانی در دقیقه 16 ده نفره شد که داور چینی اصلا این صحنه را ندید و با آوانتاژ باعث شد یک موقعیت گل حتمی برای پرسپولیس ایجاد شود اما کمک داوران ویدئویی او را مطلع کردند و مدافع میانی النصر با کارت قرمز این داور مواجه شد.

با این وجود بعد از این تصمیم که البته با اعتراض شدید النصری‌ها همراه شد داور چینی به خاطر این اخراج و البته برگرداندن پنالتی دقیقه 2 این تیم تحت تاثیر جو ورزشگاه و البته اعتراض‌های مکرر نیمکت حریف قضاوت جالبی نداشت و تمام صحنه‌های 50 – 50 را به سود النصر سوت زد.

ما نینگ در این بازی می‌توانست حداقل به سرمربی پرتغالی النصر به خاطر اعتراض‌ها و رفتار عجیبش اخطار بدهد اما هرگز کنار خط نرفت تا او و دیگر نیمکت نشینان میزبان را آرام کند. همین مسئله باعث شد با هر خطای پرسپولیسی‌ها اوتاویو، بروزوویچ و نیمکت النصر از داور طلب کارت زرد و کارت قرمز داشته باشند و این مسئله تا پایان بازی هم ادامه داشت و اعصاب و روان بازیکنان پرسپولیس را بهم ریخت.

1959695

در واقع ما نینگ برخورد محکمی با بازیکنان و نیمکت النصر نداشت و به خاطر ده نفره شدن این تیم بیش از حد مراعات و مماشات کرد.

همین مماشات باعث شد تا میلاد سرلک و مسعود ریگی دو هافبک دفاعی پرسپولیس با خطاهای زیادی از سوی حریف مواجه شوند و در آستانه مصدومیت قرار بگیرند که این اتفاق برای سرلک رخ داد و از زمین بیرون رفت.

مسعود ریگی هم ضربات زیادی از هافبک‌های حریف خورد و در یک صحنه حتی به نظر می‌رسید بروزوویچ عمدا پای او را لگد کرده است. این اتفاق لحظاتی بعد از دریافت کارت زرد این هافبک کروات به خاطر اعتراض‌هایش رخ داد و شاید اگر داور چینی لگد کردن عمدی پای ریگی را می‌دید باید بروزوویچ را هم از بازی اخراج می‌کرد و النصر 9 نفره می‌شد اما کمک دوران ویدئویی چنین تشخیصی نداشتند و به داور وسط این صحنه را اطلاع ندادند.

دیدگاه‌ها