کد خبر : 1983142 | 07 آذر 1402 ساعت 14:57 | 18.3K بازدید | 9 دیدگاه

تقابل تاریخی در چمپیونزلیگ: 24 سال فاصله!

په‌په و لامینه یامال، مسن‌ترین و جوان‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا، امشب در بازی بارسلونا و پورتو به مصاف یکدیگر می‌روند.

تقابل تاریخی در چمپیونزلیگ: 24 سال فاصله!

به گزارش "ورزش سه"، په‌په (40 ساله) و لامینه یامال (16 ساله) به عنوان مسن‌ترین و جوان‌ترین بازیکنان فعلی لیگ قهرمانان اروپا، در بازی بارسلونا - پورتو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

1959706

بین مدافع باتجربه پورتو و مهاجم اسپانیایی 24 سال و 4 ماه و 15 روز اختلاف وجود دارد. سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، در نشست خبری پیش از این بازی درباره این دو بازیکن صحبت کرد:"در رابطه با یامال باید بگویم او بازیکنی با استعداد فوق العاده است، او ویژگی‌های بسیاری قوی‌‌ای دارد. امیدوارم به غیر از بازی مقابل ما او آینده باکیفیتی داشته باشد.

در مورد په‌په باید بگویم برای بازیکنی مانند او سخت است که برای مدت زیادی در یک سطح بمانید. په‌په یک هیولای رقابتی است، او 116 بازی در لیگ قهرمانان اروپا دارد. باورنکردنی است بازیکنی مانند او که بردها و قهرمانی‌های قابل توجهی داشته همچنان تشنه موفقیت است. او اولین یا جزو اولین کسانی است که وارد جلسات تمرین می‌شود و از همه دیرتر از زمین خارج می‌شود. بازیکنان جوان باید کیفیتی را داشته باشند که په‌په از آن بهره می‌برد."

په‌په به عنوان مسن‌ترین بازیکن فصل جاری لیگ قهرمانان شناخته می‌شود. او در بازی امشب می‌تواند از رکورد آلن مک‌گرگور پیشی بگیرد و پیش از آن هم رکورد مارک شوارتزر، الکساندر شوکوفسکی، جانلوئیجی بوفون و مارکو بالوتا را پشت سر گذاشته بود.

دیدگاه‌ها