کد خبر : 1983185 | 07 آذر 1402 ساعت 18:30 | 9.9K بازدید | 8 دیدگاه

بلاتکلیفی تا کی؟

یک هفته از نگران‌کننده‌ترین بی‌خیالی ورزش ایران گذشت

همچنان وضعیت فدراسیون والیبال ایران نامشخص و در هاله‌ای از ابهام است.

یک هفته از نگران‌کننده‌ترین بی‌خیالی ورزش ایران گذشت

به گزارش "ورزش سه"، شاید اگر کمی عمیق فکر کنیم به عمق فاجعه پی خواهیم برد، آن هم اینکه فدراسیون موفق والیبال که بین سال‌های 2011 تا 2023 هفت طلای آسیا و بازی‌های آسیایی را کسب کرده و دو بار در المپیک حضور داشته و صاحب مدال برنز جام قاره‌هاست بیش از یک هفته بدون رییس و سرپرست است و همه در حیرت هستند که اکنون فدراسیون والیبال چگونه اداره می‌شود.

آیا می‌توان تصور کرد تیمی که تا قبل از مسابقات این فصل تا رتبه هشتم رنکینگ جهانی پیش رفته بود، فدراسیونش به لفظ عوام بی‌صاحب شده و وزارت ورزش به عنوان متولی هیچ تلاشی برای این بلاتکلیفی و بی‌صاحبی نمی‌کند؟

به هر حال هر چقدر زمان بگذرد، والیبال ایران متضرر خواهد شد. والیبالی که هنوز شانس المپیکی شدن دارد و از قضا تنها ورزش تیمی ایران است که هنوز می‌تواند بلیت پاریس را بگیرد. امروز در خبرها آمده بود که فدراسیون دومیدانی صاحب سرپرست شد، آیا برای کیومرث هاشمی و وزارت ورزش سر و سامان دادن به وضعیت فعلی والیبال آنقدر سخت است که هیچگونه تلاشی برای آن نمی‌کنند؟

نکته بدتر آنکه هیچ‌گونه خبر امیدوارکننده‌ای هم به بیرون درز پیدا نمی‌کند و اوضاع به گونه‌ای است که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. باید دید بالاخره این بلاتکلیفی تا کی ادامه‌ خواهد داشت و والیبال چه زمانی به ساحل آرامش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها