کد خبر : 1983215 | 07 آذر 1402 ساعت 21:19 | 17.3K بازدید | 17 دیدگاه

تکرار اخراج النصر - پرسپولیس در آزادی (عکس)

مدافع نساجی به‌دلیل تکل خشن روی پای بازیکن مومبای‌سیتی با کارت قرمز مستقیم جریمه شد.

تکرار اخراج النصر - پرسپولیس در آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی ایران در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دو مسابقه مقابل الهلال عربستان و نوبهار نمنگان ازبکستان دو اخراجی داده بود و امیرمحمد هوشمند و صابر حردانی با دریافت کارت قرمز و در ادامه محرومیت انضباطی از سوی کمیته انضباطی ای‌اف‌سی مواجه شدند تا امشب برابر مومبای‌سیتی غایب باشند.

اما شاگردان سیدمهدی رحمتی در مسابقه امشب مقابل مومبای‌سیتی در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم ترک عادت نکردند و در دقیقه 67 برای سومین‌بار در این رقابت‌ها اخراجی دادند!

ویدئو: 317949

امیرمهدی جان‌ملکی که همواره در پست دفاع میانی به کار گرفته می‌شد، امشب در دیدار مقابل مومبای‌سیتی در پست دفاع راست استفاده شد که پاس گل اول را هم داد؛ ولی در دقیقه 67 به‌خاطر خطای کف پا و خشن روی پای سانی‌اف استالین، بازیکن تعویضی هندی‌ها، کارت قرمز مستقیم گرفت.

جان‌ملکی احتمالاً علاوه بر این کارت قرمز، مثل صابر حردانی و امیر هوشمند با محرومیت‌های انضباطی و جریمه مالی نیز مواجه خواهد شد؛ ولی جدا از این مباحث، اخراج این مدافع کار نساجی را در نیمه دوم مقابل مومبای‌سیتی هند سخت‌تر کرد.

1959884

روز گذشته هم در مسابقه النصر عربستان و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا همین اتفاق افتاد و سامی النجعی به‌خاطر خطای کف پا روی زانوی میلاد سرلک کارت قرمز مستقیم گرفت.

دیدگاه‌ها