کد خبر : 1983228 | 08 آذر 1402 ساعت 03:01 | 278.5K بازدید | 73 دیدگاه

گلر النصر عاشق پرسپولیس شد!

دروازه‌بان النصر خاطره خوشی از دو تقابل آسیایی مقابل پرسپولیس دارد.

گلر النصر عاشق پرسپولیس شد!

به گزارش "ورزش سه"، النصر عربستان در شرایطی پنج مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با کسب 13 امتیاز پشت سر گذاشته و صعودش به عنوان صدرنشین گروه E را قطعی کرده که در دو بازی از پنج دیدارش دروازه خود را بسته نگه داشته و اتفاقا فقط هم این کار را برابر پرسپولیس انجام داده است.

نواف العقیدی، گلر النصر عربستان در نخستین مسابقه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی توانست مقابل حملات پرسپولیس ایستادگی کند و دروازه خود را بسته نگه دارد، اما در سه دیدار بعدی برابر استقلال تاجیکستان و الدحیل قطر (دو بار) در انجام این کار ناموفق بود که دیشب دوباره کلین‌شیت کرد.

1959913

این دروازه‌بان 23 ساله که چهار بازی ملی هم در کارنامه دارد، پس از فیفا دی در مسابقه لیگ روشن مقابل الاخدود استراحت کرده و در فهرست قرار نگرفته بود، اما دیشب دوباره برابر پرسپولیس به ترکیب بازگشت و توانست درخشان ظاهر شود.

مهم‌ترین سیو نواف العقیدی در دقیقه 16 و قبل از اخراج علی لاجامی اتفاق افتاد که توانست در موقعیت تک به تک با خروج به‌موقع از دروازه، ضربه دانیال اسماعیلی را مهار کند و پس از آن هم در دفع شوت‌های راه دور ازجمله ضربه شهاب زاهدی و دور کردن توپ‌ها در زمان ارسال‌ها کم‌نقص ظاهر شود تا دومین کلین‌شیت آسیایی برای او ثبت شود.

دیدگاه‌ها