کد خبر : 1983257 | 08 آذر 1402 ساعت 00:25 | 15.8K بازدید | 17 دیدگاه

دوناروما نه نمی‌گوید: شوت بزنید، گل می‌شود! (عکس)

نیوکسل موفق شد روی عملکرد ضعیف جان لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن، در نیمه اول دیدار مقابل این تیم توسط الکساندر ایساک به گل برسد و 1-0 پیش بیفتد.

دوناروما نه نمی‌گوید: شوت بزنید، گل می‌شود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن و نیوکسل در دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه مرگ، به میزبانی تیم پاریسی به مصاف یکدیگر رفتند. وضعیت این گروه شدیدا پیچیده است و هر 4 تیم با کسب پیروزی در این مرحله خود را به صعود نزدیک می‌کند. پاریسی‌ها امیدوار هستند که با کسب یک پیروزی در ساده‌ترین بازی خود روی کاغذ، صعود و احتمالا صدرنشینی خود را حتمی کنند.

اما نیوکسل تا اینجای کار مانند بازی رفت در سنت جیمزز پارک، در پارک دو پرنس هم پاریس را غافلگیر کرد. والنتینو لیورمنتو، مدافع کناری پیش‌تاخته نیوکسل، با تکنیک زیبایی عرض محوطه جریمه پاریس را با سرعت و دریبل مدافعان طی کرد و توپ را به میگل آلمیرون رساند، این بازیکن هم شوتی را از پشت محوطه جریمه به قصد کنج سمت چپ دروازه دوناروما، شلیک کرد. دوناروما روی این ضربه واکنش ضعیفی نشان داد و باعث شد که توپ زیر پای الکساندر ایساک در محوطه شش قدم بیفتد و این بازیکن هم بعد از تصاحب توپ کار سختی برای باز کردن دروازه نداشت تا میهمان را 1-0 پیش بیندازد.

1959955
1959954
1959953

دیدگاه‌ها