کد خبر : 1983264 | 08 آذر 1402 ساعت 07:13 | 12.1K بازدید | 6 دیدگاه

کاپیتان دوم النصر مانع از گل‌سازی و گلزنی ترابی

ستاره پرسپولیس در بازی برگشت مقابل النصر یکی از بهترین بازیکنان این تیم را در مقابل داشت و به همین خاطر با وجود درخشش نتوانست پاس گل بدهد یا گل بزند.

کاپیتان دوم النصر مانع از گل‌سازی و گلزنی ترابی

به گزارش "ورزش سه" مصدومیت مهدی ترابی در بازی رفت با النصر و در همان دقیقه 8 مسابقه باعث شد سلطان الغنام مدافع راست توانمند تیم عربستانی از آن جناح پرسپولیس را تحت فشار قرار دهد، اما در بازی برگشت با ده نفره شدن النصر شرایط برعکس شد و این ترابی بود که توانست غنام را تحت تاثیر نمایش خود قرار دهد.

ترابی در این بازی کیفیت بالایی از خود ارائه داد اما در سی دقیقه سوم مسابقه افت کرد چرا که از نظر بدنی شرایط صددرصدی نداشت.با این حال چنانچه بازیکن دیگری غیر از غنام در آن 60 دقیقه ابتدایی مقابل ترابی بازی می‌کرد شاید اتفاقات بهتری برای پرسپولیس و شماره 9 این تیم می‌افتاد. هر چند ترابی بارها با توپ راه افتاد و در چند صحنه حتی از فضای پشت سر غنام استفاده کرد و پاس داد، اما کاپیتان دوم النصر هم بسیار سختکوش بود و هرگز نمی‌خواست در این دوئل کم بیاورد، کما اینکه تا زمانی که در میدان بود اشتباه بزرگی نداشت.

سلطان الغنام که بعد از بیرون رفتن رونالدو بازوبند کاپیتانی تیمش را به دست بسته بود، در دقیقه 85 از زمین بیرون رفت و به نظر می‌رسید در غیبت او بالاخره ترابی زهرش را بریزد، اما ستاره پرسپولیس در آن لحظات از نظر بدنی افت کرده بود و دیگر توان حرکت به سوی دروازه حریف را نداشت.

دیدگاه‌ها