کد خبر : 1983275 | 08 آذر 1402 ساعت 01:13 | 15.2K بازدید | 8 دیدگاه

پپ می‌دانست که تیمش گل می‌خورد!

واکنش پپ گواردیولا قبل از گل دوم لایپزیش به منچستر سیتی توجه هواداران را جلب کرده است.

پپ می‌دانست که تیمش گل می‌خورد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در بازی‌ای از هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه اتحاد از لایپزیش میزبانی کرد. صعود هر دو تیم به دور حذفی قطعی شده است و این بازی نبردی برای صدرنشینی بود.

بازی را مهمان بهتر شروع کرد و در دقیقه ۱۳، لوئیس اوپندا روی پاس دروازه‌بان و اشتباه مدافعان منچستر سیتی موفق شد دروازه ادرسون را باز و نتیجه بازی را ۱-۰ کند.

1959996
1959997

پپ گواردیولا پس از این گل از دست مدافعانش شاکی بود و در کنار زمین از عملکرد آنان انتقاد کرد. اما این نارضایتی در ادامه به اوج خود رسید.

۲۰ دقیقه بعد و در دقیقه ۳۳، لوئیس اوپندا روی یک ضدحمله از سمت راست حرکتش را آغاز کرد و با استفاده از سرعتش بازیکنان سیتی را جا گذاشت. در زمان حرکت این بازیکن به سمت محوطه جریمه، در کنار زمین پپ گواردیولا هم دیده می‌شد که قبل از وارد شدن بازیکن به محوطه سیتی فهمید که تیمش قرار است گل بخورد و با بالا بردن دستش و سپس حرکت به سمت نیمکت، اعتراضش نسبت به بازیکنانش را نشان داد. اوپندا پس از ورود به محوطه ضربه‌اش را به سمت دروازه زد و گل دوم را به ثمر رساند تا مشخص شود حق با پپ بود و او می‌دانست که تیمش در این موقعیت گل خواهد خورد.

دیدگاه‌ها