کد خبر : 1983277 | 08 آذر 1402 ساعت 05:12 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک استقلالی وضعیت را آرام کرد (عکس)

مدافع سابق استقلال برای آرام کردن جو در بازی جنجالی هفته وارد زمین شد.

یک استقلالی وضعیت را آرام کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که گل سید مهران موسوی در دیدار آلومینیوم اراک و پیکان مردود شد و پرچم کمک داور دوم این مسابقه به دلایل نامعلومی که هنوز هم هیچکس علت آن را نمی‌داند بالا رفت، تشنج عجیبی در کنار زمین اتفاق افتاد و بازی حدود ۱۰ دقیقه متوقف شده بود، اما دخالت مربیان و مدیران کاری کرد تا این تنش بخوابد.

میثم مجیدی، عضو هیئت مدیره باشگاه و کاپیتان سابق آلومینیوم اراک و بازیکن پیشین استقلال پس از اینکه جو ملتهب در کنار زمین را دید، از جایگاه ویژه به پایین آمد تا آرامش را درون زمین ایجاد کند و بازیکنان را به زمین برگرداند که در انجام این کار موفق بود.

1959998

در شرایطی که هواداران آلومینیوم اراک از ادامه ناداوری‌ها علیه تیمشان به شدت گلایه داشتند و درخواست می‌کردند شاگردان سید مجتبی حسینی بازی را ادامه ندهند و به رختکن بروند، میثم مجیدی عضو هیئت مدیره آلومینیوم به سمت آنها رفت و تماشاگران را به آرامش دعوت کرد.

مدافع چپ سابق استقلال و آلومینیوم که آخرین بازی خود را در هفته پایانی نیم فصل سال گذشته با قضاوت پیام حیدری انجام داده بود، بارها از این داور که قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت، درخواست می‌کرد تا نظر ناظر داوری را هم بشنود و اشتباه کمک دوم خود را جبران کند که البته اصرار پیام حیدری هم به کمک دوم نیز بی‌نتیجه ماند تا فاحش‌ترین اشتباه هفته و شاید لیگ ۲۳ رخ بدهد.

عکس: میثم میرزایی

دیدگاه‌ها