کد خبر : 1983304 | 08 آذر 1402 ساعت 09:31 | 26.7K بازدید | 22 دیدگاه

اعتراف ستاره بارسا: واقعا بد بازی می‌کنیم!

ژول کنده، مدافع بارسلونا، می‌گوید فشارها روی این تیم به خاطر عملکرد نه چندان خوبش در چند هفته اخیر افزایش پیدا کرده است.

اعتراف ستاره بارسا: واقعا بد بازی می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روبروی پورتو به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست دهد. 

کسب سه امتیاز این بازی اهمیت بسیاری برای شاگردان ژاوی هرناندز داشت چون آنها در بازی قبل برابر شاختار شکست خورده بودند و اگر در این بازی موفق به پیروزی نمی‌شدند، کار صعودشان به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به خطر می‌افتاد.

با این حال، دو ستاره پرتغالی بارسا به این تیم کمک کردند تا پورتو را شکست دهد و حالا خیال آنها از این بابت راحت است اما کنده معتقد است که عملکرد ضعیف این تیم در چند هفته اخیر باعث شده که فشار زیادی روی بازیکنان باشد. 

1946056

این مدافع فرانسوی پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این بازی سختی بود. من فکر می‌کنم با توجه به موقعیت‌های گلزنی که در طول این بازی داشتیم و آنها را از دست دادیم، نتیجه می‌توانست پر گل‌تر هم باشد.

فشار زیادی از بیرون روی تمامی بازیکنان این گروه وجود دارد. ما اخیرا در چند بازی واقعا بد بازی کردیم اما توانستیم همچنان تمرکز خودمان را به خوبی حفظ کنیم و با انگیزه بمانیم. همین موضوع باعث شد که امروز بتوانیم به پیروزی برسیم. 

از این که بار دیگر در پست مدافع میانی به میدان رفتم بسیار خوشحال هستم. این پستی است که در آن بیشتر از هر جای دیگری در زمین احساس راحتی دارم.»

دیدگاه‌ها