کد خبر : 1983316 | 08 آذر 1402 ساعت 10:56 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

نفس راحت ژاوی: مصدومیت این ستاره جدی نیست

ژوائو کانسلو، ستاره بارسلونا، تایید کرد که مصدومیتش جدی نیست و می‌تواند در دیدار برابر اتلتیکو مادرید به میدان برود.

نفس راحت ژاوی: مصدومیت این ستاره جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان پورتو بود و توانست با نتیجه 1-2 در این دیدار به پیروزی برسد. 

کانسلو مانند چند بازی گذشته یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این بازی بود که موفق شد جایزه بهترین بازیکن زمین را هم در پایان این دیدار از سوی یوفا دریافت کند و گل اول تیمش را به ثمر رساند که باعث شد آنها خیلی زود به بازی برگردند. 

اما این ستاره پرتغالی در دقیقه 82 و در حالی که مشخص بود احساس درد دارد از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به بالده داد، اتفاقی که باعث نگرانی شدید هواداران و همچنین کادر فنی این تیم شد که در چند روز اخیر با مصدومیت دردناک گاوی درگیر بودند. 

1960083

اما این بازیکن پس از پایان این دیدار اعلام کرد که مصدومیتش جدی نیست و این آمادگی را دارد که در دیدارهای پیش رو برای بارسلونا به میدان برود. 

کانسلو در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «مصدومیت من جدی نیست. کمی احساس درد در پایان بازی داشتم اما همه چیز خوب خواهد شد و من می‌توانم در بازی برابر اتلتیکو بدون هیچ مشکلی به میدان بروم. ما تیم بسیار خوبی داریم. این تیم واقعا عالی است، ما از نظر انسانی و فردی هم یکی از بهترین تیم‌ها هستیم.»

دیدگاه‌ها