کد خبر : 1983323 | 08 آذر 1402 ساعت 11:35 | 27.7K بازدید | 16 دیدگاه

تاریخ‌سازی هالند در اروپا: تمام رکوردها برای تو!

ارلنیگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، بار دیگر رکورد دیگری را در لیگ قهرمانان اروپا به نام خودش ثبت کرد.

تاریخ‌سازی هالند در اروپا: تمام رکوردها برای تو!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد میزبان لایپزیش بود و موفق شد با نتیجه 2-3 از سد این تیم عبور کند. 

این پیروزی در حالی به دست آمد که شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول از حریف عقب افتاده بودند اما شرایط در نیمه دوم متفاوت پیش رفت و آنها توانستند با به ثمر رساندن سه گل بازگشتی قدرتمندانه به این بازی داشته باشند. 

گل اول سیتیزن‌ها در این بازی توسط هالند وارد دروازه حریف شد تا او یک رکورد جذاب دیگر را هم به نام خودش به ثبت رسانده باشد و نشان دهد که همچنان به دنبال شکستن رکوردهای بیشتر و تاریخ‌سازی در فوتبال اروپا است. 

1955725

این ستاره نروژی در برابر لایپزیش موفق شد چهلمین گلش را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند و این رکورد را تنها در 35 بازی به ثبت رساند تا سریع‌تر از هر بازیکن دیگری به این رکورد دست پیدا کرده باشد. 

تا پیش از این، رود فن نیستلروی بازیکنی بود که زودتر از همه بازیکنان به 40 گل زده در لیگ قهرمانان رسیده بود اما این کار را در 45 بازی انجام داده بود و حالا این ستاره 23 ساله نشان داد که از قدرت گلزنی خارق العاده‌ای برخوردار است.

دیدگاه‌ها