کد خبر : 1983340 | 08 آذر 1402 ساعت 12:20 | 13.2K بازدید | 5 دیدگاه

غیبت در نشست خبری

حرکت معنادار روانخواه علیه انتقادات

سرمربی پارس جنوبی جم برای سومین بار در نشست خبری بعد از بازی حضور پیدا نکرد تا مورد انتقاد اصحاب رسانه در استان بوشهر قرار بگیرد.

حرکت معنادار روانخواه علیه انتقادات

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که عدم حضور جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار با ذوب‌آهن در اصفهان بسیار مورد توجه قرار گرفته، یکی از ستاره‌های سابق استقلال نیز همین شیوه را در پیش گرفته و مورد انتقاد واقع شده است.

امیدرضا روانخواه سرمربی جوان پارس جنوبی که تیمش شب گذشته در شهرستان جم مقابل خوشه طلایی ساوه بعد از شکست متوالی طعم شیرین برد را چشید، در پایان مسابقه در نشست خبری حضور پیدا نکرد تا موجبات ناراحتی خبرنگاران را فراهم کند. روانخواه در شرایطی دیشب در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی شرکت نکرد که در گذشته نیز دوبار بعد از شکست مقابل شهرراز شیراز و نفت مسجدسلیمان دست به چنین اقدامی زد.

رفتار سرمربی جوان و سرشناس پارس جنوبی باعث شده تا بسیاری از رسانه‌های استان بوشهر به او بابت عدم پاسخگویی به خبرنگاران انتقاد کنند. حتی کار به جایی رسید که مجری برنامه میدان شبکه استانی بوشهر نیز دیشب هنگام گفت و گوی تلفنی با بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه به انتقاد از سرمربی پارس جم پرداخت و روی آنتن زنده خطاب به او عبارت‌های تندی را بر زبان آورد.

1960110
صندلی‌های سالن نشست خبری ورزشگاه تختی جم بعد از برد مقابل خوشه طلایی؛ خبرنگاران منتظر روانخواه ماندند و او به کنفرانس نرفت.

در نهایت بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی که روی خط تلفنی برنامه دیشب بود، درباره عدم حضور روانخواه در نشست‌های خبری و پاسخگو نبودن او به رسانه‌ها گفت: «آقای روانخواه سرمربی جوانی است که زحمت می‌کشد. من بعد از بازی با خوشه‌طلایی دقایقی کوتاه به رختکن رفتم و ایشان را دیدم. به هر حال سرمربی تیم هستند و فشارهای زیادی را تحمل می‌کنند، شما می‌دانید که در روزهای گذشته چقدر علیه ایشان شایعه و هجمه درست شد که می‌ماند یا می‌رود. با این حال من با ایشان صحبت می‌کنم که این سوءتفاهم برطرف شود.»

مدیرعامل پارس جنوبی افزود: «شخصیت امیدرضا روانخواه طوری است که قصد بی احترامی به کسی را ندارد و شاید فشار روحی‌ای در آن لحظه روی او بوده و دغدغه‌ای داشته که در کنفرانس مطبوعاتی حاضر نشده است. اگر عدم حضور ایشان در نشست خبری کدورتی ایجاد کرده، عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم که دیگر تکرار نشود. شک نکنید بردی که تیم ما به دست آورد، نتیجه زحمات روانخواه و همکارانش و بازیکنان است. به هر حال رسانه هم وظیفه دارد سوال بپرسد و سرمربی باید پاسخ بدهد.»

عکس‌ها: مصطفی هاشمی

دیدگاه‌ها