کد خبر : 1983495 | 09 آذر 1402 ساعت 06:57 | 6.4K بازدید | 2 دیدگاه

انتقادات بیهوده‌اند: مدیران عاشق پیولی هستند

جری کاردیناله، مالک میلان و جورجیو فورلانی، مدیرعامل این باشگاه ، امروز شخصاً با استفانو پیولی ملاقات کردند تا در مورد بحران فعلی تیم صحبت کنند و حمایت‌شان را از مربی نشان دهند.

انتقادات بیهوده‌اند: مدیران عاشق پیولی هستند

به گزارش "ورزش سه"، به گفته منابع مختلف از جمله اسکای اسپورت ایتالیا، فورلانی بعدازظهر امروز برای صحبت با پیولی در میلانلو حاضر شد و ساعتی بعد کاردیناله هم که بازگشتش به آمریکا را به تعویق انداخته است، به این دو پیوست.

این سه مرد پس از اتمام تمرین با هم به گفت‌وگو پرداختند، با وجود انتقاداتی که پس از شکست ۳-۱ تیم مقابل بروسیا دورتموند وجود دارد، مدیران میلان همچنان به پیولی اعتماد دارند و در صحبت‌های امروزشان با او، حمایت‌شان را اعلام کردند.

همانطور که انتظار می‌رفت، باشگاه قصد ندارد این مربی را در وسط فصل اخراج کند و در حال حاضر دیدگاه این است که اگر قرار به قطع همکاری هم باشد، این اتفاق در پایان فصل خواهد افتاد. آن‌ها اعتقاد دارند که پیولی می‌تواند این شرایط را تغییر دهد و به او اطمینان کامل دارند.

1960369

میلان با شکست دیشب مقابل دورتموند، با ۵ امتیاز در قعر جدول گروه ایستاد و در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار گرفت. آنها برای صعود به دور حذفی باید نیوکسل را در سنت جیمزز پارک شکست دهند و امیدوار باشند دورتموند هم بتواند پاری‌سن‌ژرمن را ببرد.

دیدگاه‌ها