کد خبر : 1983509 | 09 آذر 1402 ساعت 09:00 | 18.8K بازدید | 5 دیدگاه

شاهکاری با نقش‌آفرینی نیمیر، انگاپت، اندرسون و بقیه

زراعت بانک و هالک بانک ترکیه در هفته دوم لیگ قهرمانان پیروز شدند.

شاهکاری با نقش‌آفرینی نیمیر، انگاپت، اندرسون و بقیه

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات والیبال لیگ‌ قهرمانان اروپا و از هفته دوم رقابت‌ها دو بازی حساس برگزار شد که تیم‌های زراعت بانک و هالک بانک ترکیه پیروز میدان شدند.

در یکی از دیدارها تیم هالک بانک در خانه خود به سختی و با نتیجه سه بر دو از سد برلین ریسایکلینگ آلمان گذشت. در این دیدار تیم هالک بانک ست‌های دوم، چهارم و پنجم را با نتایج ۲۵ بر ۲۱, ۲۹ بر ۲۷ و ۱۵ بر ۱۰ پیروز شد و نماینده آلمان نیز ست‌های اول و سوم را با نتایج مشابه ۲۵ بر ۱۹ برد. هالک بانک هم اکنون با دو برد در صدر گروه خود قرار دارد. نیمیر عبدالعزیز، اروین انگاپت و جان گوردون پرین به ترتیب ۱۸, ۱۳ و ۱۲ امتیاز برای هالک بانک کسب کردند.

در حساس‌ترین بازی این هفته تیم زراعت بانک ترکیه در خانه توانست قهرمان دوره گذشته مسابقات زاکسا لهستان را با نتیجه سه بر دو شکست دهد. تیم زراعت بانک در این دیدار ست‌های اول، دوم و پنجم را برد و زاکسا ست‌های سوم و چهارم را پیروز شد. زراعت بانک با این پیروزی دو برده شد و در صدر جدول قرار گرفت.

متئو اندرسون، ووتر ترمات و بدریهان ستاره‌های تیم زراعت بانک در مسابقه بودند و در تیم زاکسا لهستان لوکاژ کاژمارک و بارتوش بدنورژ شب خوبی را پشت سر گذاشتند. در دیگر مسابقه تیم آسکو رسوویا لهستان مقابل آچه وولی اسلوونی سه بر صفر پیروز شد.

دیدگاه‌ها