کد خبر : 1983520 | 09 آذر 1402 ساعت 08:00 | 17.1K بازدید | 29 دیدگاه

در حد تیم سیزدهم جدول هستیم

ادعای عجیب مدیرعامل ذوب در مورد بودجه

نیما نکیسا می‌گوید بودجه تیم ذوب‌آهن در حد تیم دوازدهم و سیزدهم جدول است.

ادعای عجیب مدیرعامل ذوب در مورد بودجه

به گزارش "ورزش سه"، نیما نکیسا می‌گوید تیم ذوب‌آهن درگیر مشکلات مالی است. او این صحبت را بعد از پرداختی اخیر این باشگاه که دریافتی این تیم را به 30 درصد رساند، انجام داده است: باشگاه ذوب‌آهن‌ هم متأثر از شرایط اقتصادی کشور است و در زمینه اقتصادی دچار مشکلاتی است اما ما قدردان هیئت مدیره باشگاه و مدیران و معاونت‌های مختلف کارخانه هستیم.

وی افزود: ما هم پول فراوان و کلان نداریم. تا امروز که 9 ماه از سال 1402 گذشته باشگاه ذوب‌آهن‌ فقط بخش کوچکی از بودجه مصوب خود را دریافت کرده است و سختی‌های زیاد در فضای اقتصادی کشور در ذوب‌آهن‌ نیز وجود دارد. با وجود همه این مشکلات و سختی‌ها تمام پرسنل و ورزشکاران باشگاه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

او همچنین در خصوص میزان بودجه و تناسب آن با نتایج ذوب‌آهن گفت: ما از نظر بودجه‌ای در رده دوازدهم و سیزدهم لیگ برتر قرار داریم. اما درایت کادر فنی ما به سرمربیگری ربیعی باعث شده تیمی منسجم و موفق باشیم. یکی از رسانه‌ها تیتر زده بود ذوب‌آهن‌ را به خانه‌های‌تان دعوت نکنید زیرا تیم خطرناکی است ذوب‌آهن‌ 15 امتیاز از 19 امتیاز را خارج از خانه گرفته ما تیم سخت‌کوشی هستیم که تا دقیقه 95 برای موفقیت تلاش می‌کنیم تا به نساجی گل بزنیم، استقلال خوزستان را شکست بدهیم و از آلومینیوم اراک هم در لحظات آخر امتیاز بگیریم. ما تیمی سخت‌کوش هستیم که هدف‌مان موفقیت و راضی نگه داشتن هواداران است.

دیدگاه‌ها