کد خبر : 1983537 | 09 آذر 1402 ساعت 01:46 | 101K بازدید | 41 دیدگاه

خوسلو و گلی برای عذرخواهی از رئالی‌ها

عجیب‌ترین شادی گل: ببخشید بیشتر نزدم! (عکس)

خوسلو، مهاجم رئال مادرید، بعد از گلزنی در دقایق پایانی بازی، از هواداران تیم به دلیل از دست دادن موقعیت‌های متعدد قبلی عذرخواهی کرد.

عجیب‌ترین شادی گل: ببخشید بیشتر نزدم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال در دور پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان ناپولی بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 4-2 شکست دهد. رئال که پیش از این صعود خود را به مرحله حذفی مسجل کرده بود، با کسب تنها یک امتیاز در این مسابقه خانگی صعود به عنوان صدرنشین را قطعی می کرد.

در این دیدار زمانی که نتیجه بازی 2-2 بود، ناپولی فشار زیادی به خط حمله این رئال آورد و هواداران این تیم را نگران کرد. در همین لحظات خوسلو روی یکی از موقعیت‌های معدود رئال نتوانست یک دروازه خالی را به گل تبدیل کند، او بعد از اینکه بازی 3-2 به سود رئال هم در جریان بود، باز هم یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد. این بازیکن در دیدار قبلی رئال هم مقابل کادیز در صحنه‌ای که بازتاب زیادی در شبکه‌های خبری داشت، به اشتباه با تصور اینکه در آفساید قرار دارد دروازه خالی را گل نکرده بود تا حسابی هواداران رئال را از خود شاکی کند.

1960467

این ستاره در نهایت در دقیقه 4+90 روی حرکت و پاس فوق‌العاده جود بلینگام از سمت چپ خط حمله در محوطه شش قدم صاحب یک موقعیت ساده گلزنی شد و این‌بار آن را خراب نکرد. او بعد از گلزنی به سمت هواداران رئال در پشت دروازه رفت و با حرکت دست به نشانه عذرخواهی از اشتباهش ابراز شرمندگی کرد.

1960468

دیدگاه‌ها