کد خبر : 1983584 | 09 آذر 1402 ساعت 12:56 | 30.6K بازدید | 14 دیدگاه

اشتیاق فوق ستاره: برای بازی در رئال به دنیا آمده‌ام

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، معتقد است که تنها برای فوتبال بازی کردن به دنیا آمده است.

اشتیاق فوق ستاره: برای بازی در رئال به دنیا آمده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام شب گذشته بار دیگر یکی از ستاره‌های درخشان ترکیب رئال مادرید برابر ناپولی بود که نقش مهمی را هم در پیروزی این تیم در این بازی ایفا کرد. 

این ستاره انگلیسی موفق شد یکی از چهار گل تیمش را در جریان پیروزی 2-4 در این دیدار وارد دروازه حریف کند و یک پاس گل را هم برای خوسلو ارسال کرد تا زمینه‌ساز کسب سه امتیاز و حفظ روند صددرصد پیروزی رئال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شود. 

این بازیکن بار دیگر توانست با این نمایش خوب جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند و تعداد گل‌هایش در لیگ قهرمانان این فصل را هم به چهار گل در چهار دیدار برساند که آماری درخشان برای او به حساب می‌آید.

1960537

بلینگام پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره حضور در رئال مادرید صحبت کرد و یکی از حاضران از او پرسید که آیا برای بازی در رئال مادرید به دنیا آمده و او جواب داد: « بله، خودم هم همینطور فکر می‌کنم. من در هر حال برای فوتبال بازی کردن به دنیا آمده‌ام. عاشق این احساس مسئولیت و فشار هستم و از آن لذت می‌برم.»

او همچنین درباره شرایط این بازی اضافه کرد: «این بازی خوبی بود. ما تمام توان‌مان را به کار گرفتیم تا بتوانیم بیشترین استفاده را از موقعیت‌هایی که خلق کردیم ببریم و با تمام وجود تلاش کردیم تا برنده شویم.»

دیدگاه‌ها