کد خبر : 1983589 | 09 آذر 1402 ساعت 13:20 | 38.9K بازدید | 85 دیدگاه

واکنش بازیکن ذوب آهن بعد از هک صفحه‌اش

رضایی: دوست هکر، جای دیگر فسفر بسوزان!

بازیکن ذوب‌آهن واکنش جالبی به هک شدن پیج شخصی‌اش بعد از حملات استقلالی‌ها داشت.

رضایی: دوست هکر، جای دیگر فسفر بسوزان!

به گزارش “ورزش سه”، یکی از حواشی جالب دیدار استقلال مقابل ذوب آهن در اصفهان دیالوگی بود که بین مهرداد رضایی و امید حامدی‌فر شکل گرفت. بعد از کلنجار برای تصاحب توپ و در شرایطی که بازیکن استقلال مدعی خطای مهرداد رضایی بود، او لفظی درباره این بازیکن استفاده کرد که بعد از وایرال شدن در فضای مجازی اکنون با هک صفحه این بازیکن نیز همراه شده است.

رضایی در ابتدا با اشاره به بازی مقابل استقلال گفت: تیم ما مستحق رسیدن به امتیازات کامل این بازی بود. نمایش برتری برابر حریف داشتیم و متاسفانه فقط به یک امتیاز رسیدیم. با این حال خودمان را برای دیدارهای آتی کاملا آماده می‌کنیم و امیدواریم در ادامه به نتیجه لازم برسیم.

وی درباره برخورد عجیبی که با حامدی‌فر داشت گفت: چرا برخورد عجیب؟ آیا فحاشی انجام شد؟ هیچ برخورد خاصی نبود و در فوتبال از این برخوردها طبیعی است و مکالماتی شدیدتر هم شکل می‌گیرد. من هیچ منظور خاصی نداشتم.

رضایی درباره حمله هواداران استقلال و هک شدن صفحه شخصی‌اش گفت: خب این اتفاق زشتی است. برخورد بین من و امید بود. چرا باید پای خانواده به میان بیاید و آنها مورد فحاشی قرار گیرند؟ به خدا که من حتی فحاشی کسانی که در صفحه‌ام به حمایت از من علیه امید حامدی‌فر یا استقلال کامنت می‌گذاشتند را هم پاک می‌کردم و چه معنی دارد که پای خانواده کسی به میان بیاید. ما فوتبال بازی می‌کنیم و همه چیز در ۹۰ دقیقه تمام می‌شود. هر کس ممکن است به تیمی علاقه داشته باشد و این علاقه نباید با فحاشی مواجه شود.

بازیکن ذوب آهن درباره هک شدن صفحه‌اش و قرار گرفتن تصویری از استقلال در آن گفت: این دیگر هرگز صفحه من نیست! دست عزیزی که این کار را کرده درد نکند و واقعا چه بهتر که فسفر مغز خودش را در جای دیگری هزینه کند!

دیدگاه‌ها