کد خبر : 1983613 | 09 آذر 1402 ساعت 16:42 | 41.8K بازدید | 21 دیدگاه

ادعای منابع ایتالیایی

اسطوره برای نجات میلان می‌آید

در ایتالیا می‌گویند آندری شوچنکو تمایل دارد تا پایان فصل مربی میلان شده و این باشگاه را از بحران خارج کند.

اسطوره برای نجات میلان می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که میلان فعلا قصد اخراج استفانو پیولی را ندارد، با این حال آنها همچنان گزینه‌هایی را برای جانشینی این مربی مدنظر دارند. اخیرا نیز آندری شوچنکو به مدیران باشگاه پیشنهاد شده است.

1960249

فشار روی پیولی پس از نتایج فوق‌العاده ناامیدکننده‌ اخیر بیشتر شده است. روسونری تنها دو بازی از هشت بازی اخیر خود را در تمام رقابت‌ها برده و روند منفی همچنان ادامه دارد. شکست 3-1 آنها مقابل بروسیا دورتموند، آنها را در رده آخر گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا قرار داد و بعید به نظر می‌رسد که صعود کنند.

اعتماد به پیولی از طرف هواداران رفته رفته کمرنگ می‌شود، اما مدیران میلان تصمیم گرفته‌اند به مربی‌ای که کمتر از دو سال پیش آنها را به فتح اسکودتو هدایت کرد، پایبند باشند. به این امید که خیلی زود اوضاع تغییر کند.

1874938

شوچنکو پس از ترک جنوا در سال گذشته همچنان بیکار است و اخیراً به عنوان جایگزین احتمالی پیولی به مدیران میلان پیشنهاد شده است. او مایل به امضای قرارداد تا پایان فصل است.

باشگاه در این مرحله چنین ایده‌ای را در نظر نمی‌گیرد و ظاهرا ترجیح می‌دهد در صورتی که در نهایت تصمیم به اخراج پیولی بگیرد، روی مربی جوانان باشگاه، ایگناسیو آباته، حساب کند.

دیدگاه‌ها