کد خبر : 1983679 | 09 آذر 1402 ساعت 23:15 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

هشدار به جوکو: حواست به این چهار نفر باشد!

شبکه یورو اسپورت تحلیلی را برای مستعدترین بازیکنان تنیس برای بردن عنوان گرند اسلم منتشر کرده است.

هشدار به جوکو: حواست به این چهار نفر باشد!

به گزارش "ورزش سه"، تور سطح اول تنیس جهانی مردان و زنان با صدرنشینی نواک جوکوویچ در بخش مردان و ایگا اشویانتک در بخش زنان همراه شد. نواک جوکوویچ در بخش مردان برنده سه عنوان گرند اسلم و کارلوس آلکاراس برنده یک عنوان ویمبلدون شد. فصل 2023 بسیار جذاب به پایان رسید و از حالا همه علاقه‌مندان درباره اینکه چه کسی بیشترین شانس را برای بردن اولین اسلم خود در فصل آتی دارد گمانه‌زنی می‌کنند. کارشناسان یورو اسپورت، 4 بازیکن را در بخش مردان با بیشترین شانس برای بردن اولین گرند اسلم را معرفی کرده‌اند.

بولت تراکتوریانیک سینر
سینر بخش هارد کورت تابستانی و داخل سالن را بی‌نظیر سپری کرد. این ستاره موفق شد اولین مسترز خود را در کانادا ببرد و در ادامه در تورنمنت‌های 500 امتیازی پکن و وین با شکست دادن دانیل مدودف قهرمان شود. این بازیکن بعد از اینکه در سه رویارویی با نواک جوکوویچ در یازده روز دو بار این بازیکن را شکست داد و با توجه به غلبه کردن‌های اخیرش بر کارلوس آلکاراس و دانیل مدودف، بالاترین شانس را در کسب عنوان گرند اسم در سال بعدی خواهد داشت.

1960712

بولت تراکتورهلگر رونه
این ستاره جوان، فصل خاک را بسیار خوب شروع کرد و بعد از اینکه دومین پیروزی پی در پی خود را مقابل نواک جوکوویچ در مسترز رم به دست آورد خود را به عنوان یکی از گزینه‌های قهرمانی رولن گاروس مطرح کرد. این ستاره در تابستان به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر، دچار افت شد و در بخش پایانی سال با اضافه شدن بوریس بکر به تیم فنی‌اش به نظر می‌رسید که دوباره به اوج بازی خودش نزدیک می‌شود. او یکی دیگر از بازیکنانی خواهد بود که شانس بردن اولین اسلم خود را خواهد داشت.

1960713

بولت تراکتورالکساندر زورف
این ستاره آلمانی، سال 2022 را بعد از شکست و حذف آلکاراس در رولن گروس بسیار خوب پیش می‌برد تا اینکه در نیمه نهایی رولن گاروس مقابل رافائل نادال از ناحیه مچ پا آسیب سنگینی دید و ناچار به اتمام فصل 2022 شد. او در فصل 2023 هم با تلاش زیاد به فرم خوب خودش نزدیک شد و حتی توانست برای تور نهایی تورین هم جواز شرکت کسب کند و در دور مقدماتی یک‌بار دیگر آلکاراس را شکست دهد. این ستاره که فینالیست سال 2020 یو اس اوپن هم بوده است، یکی دیگر از شانس‌های کسب اولین عنوان گرند اسلم در سال پیش‌رو خواهد بود.

1960714

بولت تراکتوربن شلتون
شانس اسلم بردن او کمتر از گزینه‌های دیگر خواهد بود، اما بن شلتون امسال نشان داد که می‌تواند در اسلم‌ها متفاوت ظاهر شود.

در اولین فصل کامل خود در تور، او به مرحله یک چهارم نهایی اوپن استرالیا و نیمه نهایی اوپن آمریکا رسید. شلتون بازیکنی چپ دست با سلاح‌های بزرگ مثل سرویس و فورهند کوبنده است و به نظر می‌رسد در صحنه‌های بزرگ از نظر ذهنی هم پیشرفت می‌کند. شاید سال 2024 برای شلتون خیلی زود باشد، اما رود لیور بزرگ، اسطوره تنیس استرالیایی او را به عنوان برنده آینده اسلم انتخاب کرده است.

1960715

دیدگاه‌ها