کد خبر : 1983710 | 10 آذر 1402 ساعت 09:58 | 24.7K بازدید | 25 دیدگاه

توافق اسطوره‌ها: ستاره رئال بهترین بازیکن دنیاست!

درخشش جود بلینگام، ستاره انگلیسی، در ترکیب رئال مادرید باعث شده است که بسیاری او را بهترین بازیکن دنیا بدانند.

توافق اسطوره‌ها: ستاره رئال بهترین بازیکن دنیاست!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از دورتموند به رئال مادرید پیوست و از همان ابتدا نشان داد که یکی از بهترین خریدهای چند فصل اخیر در بین باشگاه‌های اروپایی بوده است. 

او حالا به ستاره درخشان این تیم تبدیل شده و در این فاصله موفق شده جایزه کوپا و همچنین پسر طلایی را از آن خود کند تا نشان دهد که یکی از مدعیان اصلی دریافت توپ طلا در سال‌های آینده و پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در این جایزه خواهد بود. 

این ستاره انگلیسی ناجی رئال مادرید در این فصل بوده و آماری خیره‌کننده را به ثبت رسانده است. او حتی رکوردهای بزرگانی چون کریستیانو رونالدو و آلفردو دی استفانو را در تاریخ این باشگاه شکسته و همه به درخشش بیشتر او در آینده امیدوار هستند. 

1960669

اسطوره‌های بزرگی که تجربه بازی در لیگ برتر انگلیس را داشته‌اند هم بسیار به این بازیکن علاقمند هستند. تیری آنری، جیمی کاراگر و میکا ریچاردز همگی در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن حال حاضر دنیای فوتبال کیست گفتند: «جود بلینگام.»

به نظر می‌رسد که این بازیکن اگر بتواند به رئال در کسب قهرمانی در این فصل کمک کند و عملکرد خوبی هم در تیم ملی انگلیس در مسابقات یورو 2024 داشته باشد، یکی از شانس‌های اصلی دریافت توپ طلای سال آینده خواهد بود.

دیدگاه‌ها