کد خبر : 1983826 | 11 آذر 1402 ساعت 02:44 | 6.1K بازدید | 5 دیدگاه

چالش ویژه ساکت و مس در هفته‌های پایانی نیم فصل

معادلات بالای جدول در دستان این سرمربی

مس رفسنجان در شرایطی آماده دیدار با سپاهان می‌شود که این تیم در 4 هفته پایانی نیم فصل اول می‌تواند معادلات بالای جدول را برهم بزند.

معادلات بالای جدول در دستان این سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، نارنجی‌پوشان لیگ برتر یکی از تیم‌های جذاب مسابقات امسال محسوب می‌شوند؛ شاگردان ساکت الهامی اگرچه هفته پیش شکستی غیرقابل باور مقابل نفت آبادان را تجربه کردند، اما عملکرد خوب این تیم و شکستن رکورد پاسکاری در تاریخ لیگ برتر باعث شد تا بسیاری از اهالی فوتبال به تحسین آنها بپردازند.

مسی‌ها حالا در وقفه کوتاه لیگ برتر آماده حضور در مسابقه حساس با سپاهان خواهند شد. ساکت الهامی امسال تیمی را ساخته که عملکرد خوبی از نظر فنی در زمین دارد و مشخصا این تیم پرستاره پتانسیل موفقیت در ورزشگاه نقش جهان مقابل استقلال را خواهد داشت.

نکته قابل توجه درباره مس رفسنجان تاثیرگذاری این تیم بر معادلات بالای جدول تا پایان نیم فصل اول است مسی‌ها در هفته دوازدهم با سپاهان دیدار می‌کنند که در رده چهارم جدول قرار گرفته، آنها سپس به مصاف ملوانی می‌روند که فعلا رده دوم را در اختیار گرفته و در هفته پانزدهم با پرسپولیس مسابقه می‌دهند که آنها نیز اکنون در رتبه ششم جا گرفته‌اند.

بی‌شک الهامی و شاگردانش برای کسب نتایج خوب در دیدار با تیم‌های خوب این تیم فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگیزه زیادی دارند و روحیه بالای نفرات در تمرینات این تیم هم این مسئله را به خوبی نشان می‌دهد.

1960959
1960961
1960962

مس رفسنجان با شرایط موجود می‌تواند در بالای جدول رده‌بندی تغییراتی را نیز ایجاد کند. جالب اینکه مسی‌ها خود در رده هشتم جدول قرار دارند و از نظر امتیازی فاصله شان با رده‌های بالایی جدول زیاد نیست. آنها در صورت نتیجه‌گیری مطلوب مقابل تیم‌های بالایی خود در جدول می‌توانند صعودی خوب در جدول داشته باشند.

دیدگاه‌ها