کد خبر : 1983840 | 10 آذر 1402 ساعت 19:20 | 13.1K بازدید | 12 دیدگاه

مالدینی فاش کرد: از عربستانی‌ها پیشنهاد دارم

پائولو مالدینی در جدیدترین مصاحبه‌اش اعتراف کرد که پیشنهادات از عربستان را بررسی می‌کند.

مالدینی فاش کرد: از عربستانی‌ها پیشنهاد دارم

به گزارش "ورزش سه"، پائولو مالدینی که سمت مدیریت ورزشی میلان را بر عهده داشت، در ۵ ژوئن ۲۰۲۳ از باشگاه اخراج شد. او فعلا سراغ شغل دیگری نرفته است اما در جدیدترین گفت‌وگویش اعلام کرده است که ممکن است بزودی به فوتبال برگردد.

او ابتدا به ماجرای خرید ساندرو تونالی و سپس فروش او به نیوکسل پرداخت و گفت: «دوست دارم یادآوری کنم که ما مبلغی معادل حدود یک پنجم ارزش نقل و انتقالات را برای خرید او خرج کردیم و حتی در آن صورت هم برای جذب او چالش‌هایی داشتیم و مالکان با جذب او مخالف بودند. برای فروشش ما هر کاری که ممکن بود انجام می‌دادیم تا او را نفروشیم، حتی با وجود چنین پیشنهاد مهمی. ما هرگز کاملاً مخالف فروش یکی از بازیکنان مهم‌مان نبوده‌ایم، اما نیاز جدی به فروش هم وجود نداشت.»

1960993

از اسطوره میلان درباره پذیرش یا رد پیشنهادات از عربستان و کار به عنوان مدیر ورزشی در آنجا سوال شد و او گفت: «برای شغل من، گزینه‌های جایگزینی میلان بسیار محدود است. من هرگز نتوانستم به تیم دیگری از ایتالیا بروم و در آینده هم همین است. با پیشنهاد یک تیم سطح بالای خارج از ایتالیا مشکلی ندارم. عربستان سعودی هم می‌تواند یک گزینه باشد. چه کسی می‌داند؟»

دیدگاه‌ها