کد خبر : 1983841 | 10 آذر 1402 ساعت 19:15 | 18.8K بازدید | 10 دیدگاه

یوشکو گواردیول:

بودن در سیتی هنوز برایم واقعی نیست!

یوشکو گواردیول، مدافع منچسترسیتی، می‌گوید اگر سه سال پیش به او می‌گفتند قرار است در منچسترسیتی بازی کند، فکر می‌کرد که این یک شوخی باشد.

بودن در سیتی هنوز برایم واقعی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، گواردیول تابستان امسال از لایپزیش به منچسترسیتی پیوست و از آن زمان در 14 مسابقه برای سیتی به میدان رفته است و موفق شده تا از سایت گل برای عملکردش تاکنون میانگین نمره بسیار خوب 7.2 را دریافت کند. این ستاره 21 ساله در مصاحبه‌ای با وب سایت منچسترسیتی در مورد شرایطش با سیتی صحبت کرده است.

بولت سرشاخهدرباره شهر منچستر؟
"من اینجا را دوست دارم. من در مرکز شهر زندگی می‌کنم، مردم همیشه بسیار یاری دهنده، خوب، مهربان هستند. اگر با هوای بارانی مشکل داشته باشید، اصلا اینجا را پیشنهاد نمی‌کنم. اما من اینجا هستم تا برای تیمم بازی کنم و از وقتم لذت ببرم و باران آزارم نمی‌دهد. من بیشتر از این خوشحالم."

بولت سرشاخهسازگاری با تیم؟
"حضور در این لیگ به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید. کیفیت در لیگ برتر بسیار بالا و سرعت آن زیاد است، اگر از من بخواهند کاری جدید برای تیم انجام دهم، واضح است که سازگاری با آن زمان می‌برد، اما من به توانایی‌های خودم مطمئنم."

1960995

بولت سرشاخهدر چه تیمی بیشترین رشد را داشتی؟
"سبک بازی من طبیعی است، اما شاید تیمی که بیشترین کمک را در دوران جوانی من داشت، تیم جوانان دینامو زاگرب بود چون در هر پستی بازی می‌کردم. مدافع میانی، مدافع کناری، شماره 10، مهاجم و یک وینگر راست که نفوذ می‌کرد. همه جا بازی کرده‌ام."

بولت سرشاخهاحساست از پیوستن به سیتی؟
"کمی غیرواقعی است. همین سه سال پیش برای دینامو زاگرب بازی می‌کردم و اگر از من می‌پرسیدی "دوست داری عضوی از سیتی باشی؟" می‌گفتم، "آره، شوخی می‌کنی یا چی؟" با این حال، سه سال بعد، اینجا هستم و این غیرقابل‌باور است."

بولت سرشاخههم‌تیمی‌ای که تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟
" جرمی دوکو. او سریع‌ترین بازیکنی است که تا به حال دیده‌ام. خوشحالم او و ارلینگ هالند در تیم خودم هستند و مجبور نیستم با آنها یارگیری کنم."

دیدگاه‌ها