کد خبر : 1983856 | 10 آذر 1402 ساعت 20:08 | 22.6K بازدید | 40 دیدگاه

استقلال تاجیکستان قهرمان شد

تیم فوتبال استقلال دوشنبه برای دهمین سال پیاپی به قهرمانی در لیگ تاجیکستان دست پیدا کرد.

استقلال تاجیکستان قهرمان شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال دوشنبه که یکی از همگروه‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود، عصر امروز در هفته سوم گروه قهرمانی ویسشایا لیگا تاجیکستان به مصاف تیم رده سومی کوکتاش رفت.

استقلال دوشنبه که امیدی به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ندارد و چهار روز دیگر باید در دیداری تشریفاتی به مصاف النصر عربستان برود، به دنبال کسب پیروزی در بازی امروز بود تا قهرمانی خود در لیگ تاجیکستان را قطعی کند که این اتفاق را رقم زد.

1961020

استقلال قرمزپوش تاجیک در مسابقه امروز با گل‌های علیشیر جلیلوف (2 بار)، ماباتشویف شروانی و آمادونی کامولوف موفق به کسب پیروزی 4 بر یک در زمین کوکتاش شد تا 43 امتیازی شود و در فاصله سه بازی مانده تا پایان فصل قهرمانی‌اش در ویسشایا لیگا را قطعی کند.

تیم استقلال تاجیکستان برای دهمین سال پیاپی به مقام قهرمانی در لیگ این کشور می‌رسد و برای دوازدهمین بار در تاریخ به این عنوان دست پیدا کرده است.

تیم فوتبال استقلال تاجیکستان که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا یک شکست و یک تساوی مقابل پرسپولیس داشته، با دو امتیاز در قعر جدول گروه E این رقابت‌ها قرار گرفته است.

1961019

دیدگاه‌ها