کد خبر : 1983913 | 11 آذر 1402 ساعت 00:19 | 257.2K بازدید | 143 دیدگاه

صحنه کمدی فوتبال اروپا: گل‌به‌خودی زیرطاقی فرناندس

گلر دیوانه هامبورگ و گل‌به‌خودی قرن!

دیدار سنت پائولی و هامبورگ تحت الشعاع اشتباه منجر به گل دروازه‌بان هامبورگ قرار گرفته است.

گلر دیوانه هامبورگ و گل‌به‌خودی قرن!

به گزارش "ورزش سه"، امروز در هفته پانزدهم بوندسلیگای 2، دو تیم سنت پائولی و هامبورگ که جدالشان به دربی هامبورگ معروف است برابر یکدیگر قرار گرفتند و این بازی حساس مابین تیم‌های اول و دوم جدول با نتیجه ۲-۲ خاتمه یافت.

ویدئو: 318237

اگرچه سنت پائولی در دقیقه پانزده به گل نخست رسید، در دقیقه ۲۷ یک اشتباه از دروازه‌بان هامبورگ باعث برانگیخته شدن ابروهای تماشاگران شد؛ در این تیم که زیرنظر تیم والتر عقیده بر بازی‌سازی از عقب زمین دارد، ابتدا فرناندس گلر هامبورگ توپ را در اختیار استفان آمبروسیوس قرار داد و این مدافع توپ را در نزدیکی خط عرضی به گیلرمو راموس سپرد اما فشار و پرس سنگین این تیم تمامی گزینه‌های انتقال توپ را جز فرناندس مسدود کرده بود و توپ را به او انتقال داد و این گلر پرتغالی سعی داشت با زیر توپ زدن و ارسال به کناره زمین، کمک کند تا تیمش فشار و پرس بازیکنان سنت پائولی خارج شود اما این دروازه‌بان به اشتباه توپ را با قدرت به سقف دروازه خودی شلیک کرد تا هامبورگ با دو گل عقب بیفتد که البته در نهایت بازیکنان هامبورگ موفق شدند دو گل خورده را جبران کنند و بازی با نتیجه ۲-۲ خاتمه یابد.

1961121

دنیل فرناندس سنگربان پرتغالی هامبورگ درباره این صحنه گفت: ما در حال بازی‌سازی بودیم. برای من مایه تاسف است که توپ به سمت بالا پرید و من به دقیقا به زیر آن ضربه زدم. صدای هو شدنم را توسط هواداران تیم حریف در ادامه می‌شنیدم؛ متاسفم اما فوتبال همین است!

دو تیم در ۹ جدال اخیر خود، تنها دو برد برای هامبورگ داشتند و سنت پائولی با ۴ برد وضعیت بهتری نسبت به همشهری خود در دربی‌های اخیر شهر هامبورگ داشتند و این تساوی آن هم در شرایطی که می‌توانست تبدیل به یک پیروزی ساده برای سنت پائولی شود، اتفاق خوبی نبوده و حالا سنت پائولی با ۸ برد، ۷ تساوی و بدون شکست صدرنشین این مسابقات است و هامبورگ هم با ۲۸ امتیاز دوم جدول باقی ماند تا شاهد یک رقابت جذاب‌ دیگر در سطح دوم فوتبال آلمان باشیم.

دیدگاه‌ها