کد خبر : 1983979 | 11 آذر 1402 ساعت 13:09 | 790 بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد ایران برای میزبانی مسابقات بیسبال

در نشست هیئت رییسه بیسبال آسیا (BFA) که در چین تایپه برگزار شد، پیشنهاد ایران مبنی بر میزبانی مسابقات بیسبال کشورهای اسلامی در سال آینده مورد بررسی قرار گرفت.

پیشنهاد ایران برای میزبانی مسابقات بیسبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این نشست با حضور "ریکاردو فراکری" رییس فدراسیون جهانی بیسبال و سافت‌بال، "کو جفری" رییس تایوانی بیس بال آسیا، "هومن منصوریان" رییس انجمن بیسبال و سافت‌بال ایران و عضو هیات اجرایی بیسبال آسیا به همراه دیگر اعضای هیئت رییسه برگزار شد.

در این جلسه پیشنهاد رییس انجمن بیسبال و سافت‌بال ایران در خصوص میزبانی ایران از اولین دوره مسابقات بیسبال کشورهای اسلامی مطرح شد که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا با اعلام آمادگی کشورهای اسلامی این موضوع مورد تایید نهایی قرار بگیرد.

ارائه گزارشات مالی، اعطای میزبانی مسابقات بیسبال آسیا به ژاپن و زیر 18 سال به تایوان از دیگر مصوبات این نشست بود.

در خلال این جلسه "ریکاردو فراکری" رییس فدراسیون جهانی بیسبال و سافت‌بال اعلام کرد که از طریق NOC به کمیته المپیک کشورهای عضو اعلام شد که با توجه با المپیکی بودن بیسبال، بیش از پیش از این رشته حمایت کنند.

گفتنی است منصوریان به همراه رییس فدراسیون جهانی و اعضای هیات اجرایی فدراسیون آسیایی قرار است امروز (شنبه) در آیین گشایش مسابقات بیس بال قهرمانی آسیا و همچنین مراسم افتتاح استادیوم سرپوشیده بیسبال چین تایپه شرکت کنند.

دیدگاه‌ها