کد خبر : 1983981 | 11 آذر 1402 ساعت 13:11 | 21.6K بازدید | 12 دیدگاه

دیگر مصدوم‌های حریف پرسپولیس قدیمی‌اند

الدحیل فقط بدون کوتینیو و سمدو

الدحیل در حالی مقابل ام‌صلال شکست خورد که از بین نفرات سرشناس این تیم تنها فیلیپ کوتینیو در ترکیب این تیم حضور نداشت.

الدحیل فقط بدون کوتینیو و سمدو

به گزارزش "ورزش سه" الدحیل حریف روز سه‌شنبه پرسپولیس در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا با یک گل مقابل ام‌صلال شکست خورد تا قبل از مصاف با پرسپولیس شرایط روانی جالبی نداشته باشد.

فیلیپ گالتیه سرمربی فرانسوی الدحیل در این بازی از سیستم 1-3-2-4 برای تیمش استفاده کرد و به همه بازیکنان مهمش غیر از فیلیپ کوتینیو که مصدوم است و شاید به پرسپولیس هم نرسد میدان داد.

در این بازی غیر از صالح ذکریا دروازه‌بان اصلی و شماره یک الدحیل که نیمکت‌نشین شده بود در خط دفاعی یوسف آیمن و روبن سمدو پرتغالی در مرکز، سلطان البریک و نام تائه هی در دفاع چپ و راست، کریم بوضیاف و عاصیم مادیبو به عنوان دو هافبک دفاعی، معز علی و ایساک لیهاجی به عنوان وینگر چپ و راست، محمد مونتاری در پست 10 و مایکل اولونگا در نوک حمله بازی کرد.

در واقع غیر از فیلیپ کوتینیو که اگر حضور داشت جای مونتاری بازی می‌کرد بیشتر نفرات اصلی در میدان حضور داشتند. البته از این جمع روبن سمدو به خاطر کارت قرمزی که مقابل استقلال تاجیکستان گرفته محروم خواهد بود، اما نفراتی مثل ایبراهیمو دیالو، ادمیلسون جونیور و لوئیز مارتین مدت‌هاست غایبند و در لیست بازی با ام‌صلال هم غایب بودند.

دیدگاه‌ها