کد خبر : 1984005 | 11 آذر 1402 ساعت 14:14 | 28.4K بازدید | 23 دیدگاه

کابوس ادامه دارد: ستاره بارسا به اتلتیکو هم نمی‌رسد!

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، در تمرینات امروز این تیم هم غایب بود تا غیبتش برابر اتلتیکو مادرید قطعی شود.

کابوس ادامه دارد: ستاره بارسا به اتلتیکو هم نمی‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تراشتگن که در اردوی تیم ملی آلمان در وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر گریانگیرش شده بود همچنان ادامه دارد و او آماده بازگشت به میادین نیست. 

این بازیکن پس از حضور در اردوی تیم ملی کشورش از ناحیه کمر و پشت آسیب دید و بلافاصله به بارسلونا برگشت تا روند درمانش را تحت نظر کادر پزشکی این تیم آغاز کند اما شرایط همچنان به سود او و بارسا پیش نمی‌رود. 

این ستاره آلمانی که یکی از مهره‌های کلیدی تیمش در چند فصل اخیر بوده و این فصل هم  عملکرد خوبی در ترکیب بارسا داشته است، حالا با غیبتش باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده و در بازی برابر اتلتیکو مادرید هم به میدان نخواهد رفت. 

1958637

پیش از این رادیو اوندا سرو خبر داده بود که تراشتگن امروز هم در تمرینات بارسا غایب بوده و به این ترتیب فرصتی برای حضور در بازی حساس فردا شب نخواهد داشت و موندو دپورتیوو هم تاکید کرد که اینیاکی پنیا در این دیدار هم وظیفه محافظت از دروازه بارسلونا را برعهده دارد. 

عملکرد پنیا در طول این مدت نسبتا خوب بوده و اما هواداران این تیم نگران هستند که شرایط در برابر ستاره‌های اتلتیکو مادرید برای این بازیکن دشوار شود.

دیدگاه‌ها