کد خبر : 1984182 | 12 آذر 1402 ساعت 08:32 | 1.1K بازدید | 1 دیدگاه

ریسک بزرگ کمیته ملی المپیک با دعوت رئیس فعلی

دعوت رئیس فعلی فدراسیون ژیمناستیک به مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی المپیک ریسک بزرگی از سوی این نهاد به شمار می‌رود.

ریسک بزرگ کمیته ملی المپیک با دعوت رئیس فعلی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم ، مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی المپیک در حالی قرار است روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار شود که روی یکی از فدراسیون‌ها صحبت‌های فراوانی وجود دارد و شرایط عجیبی پیرامون آن شکل گرفته است. صحبت از فدراسیون ژیمناستیک است که در سال‌های اخیر انواع و اقسام حاشیه‌ها را تجربه کرده و ظاهراً نمی‌توان پایانی برای این حواشی در شرایط کنونی متصور بود.

در حالی‌که بحث درباره این بود که چه کسی به مجمع دعوت می‌شود عصر روز گذشته به‌صورت رسمی اعلام شد که کمیته ملی المپیک عابد حقدادی که اکنون به عنوان رئیس فدراسیون فعالیت می‌کند را دعوت کرده است.

همین موضوع می‌تواند چالش‌هایی را برای فدراسیون و حتی ورزش ایران به دنبال داشته باشد. در حال حاضر همچنان نام زهرا اینچه‌درگاهی در سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک به عنوان رئیس به ثبت رسیده و FIG او را به عنوان رئیس فدراسیون می‌شناسد. پس از اتفاقاتی که برای اینچه‌درگاهی رخ داد و او مجوز حضور در انتخابات را به دست نیاورد، حقدادی در اسفند ماه سال گذشته به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد اما فدراسیون جهانی این انتخاب را به رسمیت نمی‌شناسد و همچنان تأکید دارد که اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون است.

در حالی‌که انتخابات فدراسیون ژیمناستیک باطل شده، دعوت از حقدادی برای مجمع روز سه‌شنبه ریسک بزرگی به شمار می‌رود که از سوی کمیته ملی المپیک صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها