کد خبر : 1984201 | 12 آذر 1402 ساعت 09:35 | 692 بازدید | 0 دیدگاه

زیرساخت‌های وزنه‌برداری استان سمنان ضعیف است

سمنان- رئیس هیئت وزنه‌برداری استان سمنان زیرساخت‌های این رشته ورزشی در استان را ضعیف دانست و گفت: ما در زمینه تقویت زیرساخت‌ها به‌خصوص سالن مناسب، نیازمند توجه مسئولان هستیم.

زیرساخت‌های وزنه‌برداری استان سمنان ضعیف است

به گزارش "ورزش سه" مجتبی اقوامی پناه در گفت‌وگو با مهر، ضمن بیان اینکه در زمینه زیرساخت‌های وزنه برداری در استان سمنان دچار مشکلاتی هستیم که نیازمند تقویت است، تاکید کرد: استعدادهای ویژه‌ای در زمینه وزنه‌برداری در سراسر استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌های ورزش وزنه‌برداری به‌خصوص در شهرستان سمنان رشد خوبی داشته است، تاکید کرد: ایجاد خانه وزنه‌برداری یکی از اقداماتی است که در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان سمنان با بیان اینکه استعدادیابی دیگر موضوعی است که در خصوص وزنه‌برداری باید مد نظر قرار گیرد، گفت: برنامه خوبی در این زمینه تدوین شده که یکی از بخش‌های آن همکاری و تفاهم‌نامه استعدادیابی با آموزش و پرورش است.

اقوامی پناه با بیان اینکه معرفی وزنه برداری در مدارس استان سمنان از جمله بخش‌هایی است که می‌تواند در این زمینه محقق شود، افزود: هدایت استعدادهای ورزش وزنه برداری می‌تواند ما را در راه رسیدن به مدال، کمک کند.

وی با بیان اینکه در زمینه بانوان نیز ظرفیت‌های خوبی در وزنه‌برداری استان سمنان وجود دارد، گفت: کشف و پرورش استعدادهای بانوان نیز نیازمند برنامه استعدادیابی است که امیدواریم بتوانیم این موضوع را نیز محقق کنیم.

به گزارش مهر، مجتبی اقوامی پناه روز گذشته در مجمع هیئت وزنه‌برداری استان سمنان به عنوان رئیس هیئت وزنه‌برداری استان سمنان معرفی شد.

دیدگاه‌ها