کد خبر : 1984209 | 12 آذر 1402 ساعت 10:41 | 779 بازدید | 0 دیدگاه

سفر صدرنشین به گچساران

میزبانی طلایی‌ها از زغال سنگ

لیگ برتر هندبال در حالی فردا در هفته هفتم دنبال می‌شود که در حساس‌ترین بازی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون میزبان پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد است.

میزبانی طلایی‌ها از زغال سنگ

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، هفته هفتم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور فردا، دوشنبه با برگزاری 6 دیدار آغاز می‌شود که طی آن نیروی زمینی شهید شاملی کازرون از پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد پذیرایی می‌کند، صنعت مس کرمان به گچساران می‌رود، فولاد مبارکه سپاهان با زغال سنگ طبس دیدار می‌کند، اراک میزبان گیتی پسند است و تیم‌های سپاهان نوین با فراز بام دهدشت و پرواز هوانیروز با پیکان سبزوار رو در رو می‌شود. 

در حساس‌ترین بازی هفته هفتم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون میزبان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. هم‌اکنون شاملی و پلیمر با 10 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در دره‌های سوم و چهارم لیگ ایستاده‌اند و قطعا این موقعیت بر حساسیت این دیدار می‌افزاید. 

در دیگر بازی حساس این هفته زغال سنگ طبس به اصفهان می‌رود و مهمان سپاهان می‌شود. زغال سنگ طبس در هفته ششم بازی سنگینی با نیروی زمینی شهید شاملی داشت و با ثبت نخستین شکست خود در لیگ برتر با 9 امتیاز در رده پنجم قرار دارد. سپاهان نیز که با شکست در دقایق پایانی مقابل مس به رده ششم صعود کرده، تلاش می‌کند در این دیدار امتیازات از دست داده خود را جبران کند تا قبل از تعطیلی مسابقات لیگ برتر بتواند جایگاه خود را بهبود بخشد. 

صنعت مس کرمان نیز که در هفته ششم با شکست سپاهان، مدافع عنوان قهرمانی، صدرنشینی خود را تثبیت کرد، مهمان نفت و گاز گچساران است. گچساران با تساوی هفته ششم مقابل پیکان و رای کمیته انضباطی درخصوص بازی هفته سوم مقابل شهید شاملی کازرون، هم‌اکنون با 6 امتیاز در رده هفتم لیگ جای گرفته است. 

پرواز هوانیروز اصفهان هم به سبزوار می‌رود تا با پیکان دیدار کند. 

آلومینیوم اراک نیز که همراه با سپاهان نوین در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد، میزبان گیتی پسندی است که بدون باخت و کسب 5 پیروزی و یک تساوی در رده دوم لیگ ایستاده است. نوین سپاهان نیز میزبان فرازبام خائیز دهدشت است که این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد گردید.

برنامه کامل مسابقات هفته هفتم لیگ برتر هندبال به این شرح است: 

ساعت 14:30: سپاهان نوین اصفهان – فرازبام خائیز دهدشت

ساعت 16:00: نفت و گاز گچساران – صنعت مس کرمان

ساعت 16:00: فولاد مبارکه سپاهان – زغال سنگ طبس 

ساعت 16:00: آلومینیوم اراک – گیتی پسند اصفهان 

ساعت 16:00: نیروی زمینی شهید شاملی کازرون – پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد

ساعت 17:30: پرواز هوانیروز اصفهان – پیکان خراسان

در جدول رده‌بندی سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور صنعت مس کرمان با شش برد از 6 بازی خود با 12 امتیاز صدرنشین لیگ است، گیتی پسند اصفهان با 11 و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد نیز با 10 امتیاز در رده دوم تا چهارم لیگ قرار گرفتند. 

زغال سنگ طبس با 9 و فولاد سپاهان اصفهان با 7 امتیاز بر پله‌های چهارم تا ششم جای دارند. 

نفت و گاز گچساران با 6، پیکان خراسان با 3، پرواز هوانیروز با 2 و تیم‌های فرازبام خائیز دهدشت، آلومینیوم اراک و سپاهان نوین بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

با توجه به برنامه‌ریزی سازمان تیم‌های ملی جهت تدارک و آماده‌سازی تیم ملی هندبال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، مسابقات لیگ برتر هندبال مردان کشور پس از برگزاری مسابقات هفته هفتم در روز دوشنبه سیزدهم آذرماه تعطیل و تاریخ جدید برگزاری مسابقات هفته هشتم متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها