کد خبر : 1984214 | 12 آذر 1402 ساعت 10:48 | 88.5K بازدید | 56 دیدگاه

نه به عربستان و بایرن: می‌خواهم کاپیتان رئال باشم

فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، پیشنهاد جذاب عربستان سعودی و همچنین بایرن مونیخ را رد کرد تا به حضورش در این تیم ادامه دهد.

نه به عربستان و بایرن: می‌خواهم کاپیتان رئال باشم

به گزارش "ورزش سه"، والورده در چند فصل اخیر به یکی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید تبدیل شد که اعتماد هر مربی‌ای که روی نیمکت این تیم نشسته را جلب کرده است. 

این ستاره اهل اروگوئه یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای تیمش در موفقیت‌های این مدت و خصوصا قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان بوده و مدیران، بازیکنان، کادر فنی و هواداران رئال مادرید هم علاقه بسیار زیادی به او دارند. 

درخشش او در ترکیب رئال مادرید باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی و حتی چند باشگاه عربستانی شرایطش را به دقت زیر نظر داشته باشند و حالا مشخص شده که تلاش‌هایی هم برای به خدمت گرفتنش صورت گرفته است. 

1957934

روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که عربستان سعودی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تلاش زیادی کرد که والورده را هم متقاعد کند که مانند بسیاری دیگر از بازیکنان بزرگ و نام‌دار راهی این کشور شود و پیشنهاد جذابی را هم به او ارائه کرد. 

از سوی دیگر، باشگاه بایرن مونیخ هم اصرار زیادی به جذب این بازیکن داشت و بارها تلاش کرد که با مدیر برنامه او وارد مذاکره شود و والورده را برای حضور در آلیانز آرنا متقاعد کند. 

اما پاسخ والورده به تمامی این پیشنهاد یک نه قاطعانه و محکم بود چون رویای او ادامه حضور در رئال مادرید و رسیدن به روزی است که بتواند بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو ببندد و به همین دلیل به جدایی فکر نمی‌کند. 

دیدگاه‌ها